اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
احمد محمدی گفت: با افزايش برداشت از مخازن و با استفاده از مباحث بهبود و ازياد برداشت، می توانيم كشور را بيش از پيش منتفع سازيم.
احمد محمدی در آيين تودیع و معارفه مديران پيشين و جديد شركت های ملی مناطق نفتخيز جنوب، ملی حفاری و نفت گاز اروندان ضمن تقدير ويژه از زحمات و تلاش های بی بديل بيژن عالی پور، مديرعامل پيشين اين شركت، اظهار کرد: در شركت های نفتی چالش های پيدا و پنهان بسياری وجود دارد؛ مديران عامل پيشين اين سه شركت در شرايط دشواری هدايت اين شركت ها را برعهده داشتند و تلاش های زیادی انجام دادند.

وی ادامه داد: اميدوارم با كمك و تعامل شركت های ملي مناطق نفتخيز جنوب، ملي حفاری و اروندان كه در منطقه جغرافيايي جنوب كشور حضور دارند، بتوانيم اهداف نظام و سازمان را پيش ببريم.

محمدي تصريح كرد: تلاش مي كنيم در چارچوب قانون به نيازهای همكاران و کارکنان پرتلاش توجه كنيم و با ايجاد انگيزه در نيروهای انساني، اهداف سازمان را به خوبي عملي كنيم وتلاش خواهيم كرد با تعامل با شركت ملي نفت ايران، موانع را مرتفع كنيم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به قرار گرفتن خوزستان و كشورمان در غني ترين كمربند انرژی دنيا، بيان كرد: طی سال ها و دهه های گذشته افراد بسياری در صنعت نفت تلاش كرده اند و اين صنعت را به این نقطه رسانده اند.

وي ادامه داد: مردم مناطق نفتخيز حق بسياری بر گردن ما دارند و ما موظف هستیم مسئوليت های اجتماعی كه دولت بر دوش ما گذاشته را اجرا كنيم که اميدواريم با وفاق و همدلی بين اركان نفت، استان هايی كه مناطق نفتخيز جنوب در آن ها فعاليت دارد و  مردم اين مناطق بتوانيم نقش و مسئوليت خود را به خوبی ايفا كنيم.

محمدی با تاكيد بر اهمیت حوزه محيط زيست و HSE، گفت: با توجه به قدمت تاسيسات مناطق نفتخيز جنوب، طرح بهسازی و نوسازی تجهيزات نفت آغاز شد كه اقدام های خوبی در اين خصوص انجام شده است و فعالیت های بسياري نيز پيش رو داريم.

بر اساس این گزارش، آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران چهارشنبه 7 آذر با حضور مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در اهواز برگزار شد. کرباسیان، هفته گذشته در احکامی جداگانه احمد محمدی، جهانگیر پورهنگ و سیدعبدالله موسوی را به ترتیب به عنوان مدیران‌عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار