اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:
نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت توجه روزافزون به مبحث مسئولیت های اجتماعی و منابع انسانی تاکید کردند.
قاسم ساعدی رییس مجمع نمایندگان خوزستان عصر، هفتم آذرماه در آیین تودیع و معارفه مدیران پيشين و جديد شركت هاي ملي مناطق نفتخيز جنوب، ملي حفاري و نفت و گاز اروندان که در اهواز برگزار شد، ضمن تشكر از خدمات مديران عامل پیشین اين شركت ها، اظهار کرد: امروز صنعت نفت ايران در منطقه و عرصه بین‌المللی مطرح است و كاركنان صنعت نفت توانسته اند در سخت ترین شرايط آبروی صنعت را حفظ كنند.

وی با اشاره به سال‌ها خدمتگزاری و تلاش صادقانه بيژن عالی پور در صنعت نفت، افزود: او توانست نام نيكی از خود باقی بگذارد و به راستی ايشان با نمره قبولی اين پست را تحويل دادند.

ساعدی از مديران عامل پيشين دو شركت ملی حفاری و نفت و گاز اروندان نيز تشكر كرد و افراد انتخاب شده به عنوان مديرعامل جديد هر سه شركت را باتجربه و متعهد دانست.

وی افزود: صنعت نفت مديون تلاش های شبانه روزی كاركنان خود است و خواستار توجه هرچه بيش تر به وضعيت اين كاركنان هستيم؛ افزایش انگیزه کارکنان صنعت نفت و ایجاد نشاط بین آنان و همچنین توجه به حوزه مسئولیت های اجتماعی مسائل مهم پيش روی صنعت نفت است.

جواد کاظم نسب، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نيز در ادامه اين مراسم با اشاره به سوابق مثبت مسعود كرباسيان، گفت: آقای کرباسیان در هر سمتی فعالیت داشته، همواره یار و خدمتگزار مردم خوزستان بوده است.

وی اظهار كرد: امسال صنعت نفت 110 میلیارد تومان اعتبار به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خوزستان اختصاص داد، اما نیازمندی‌های خوزستان بسیار بیش از این است.

همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نيز نقش صنعت نفت پس از تحريم ها را بي بديل دانست و گفت: نقش متخصصان صنعت نفت پس از تحریم‌ها کمتر از نقش تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته‌ای نبود؛ همین زحمات، افزایش قابل توجه تولید نفت را رقم زد و توان ايران در مذاكرات بين المللي را بالا برد.

وی اظهار كرد: اجرای پيوست اجتماعی پروژه ها، سياست های حمايتی جهت نگه داشتن نيروهای متخصص، استفاده از شركت های دانش بنيان و بومی استان خوزستان و ارتقاي وضعيت کارکنان شركت ملی نفت ايران را ديگر نكاتی دانست كه بايد در صنعت نفت به آنان توجه شود.

جهانگیر پورهنگ ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان نیز در این مراسم گفت: این مجموعه به حرکت در مسیر تحقق اهداف مهم نفت در غرب کارون اهتمام دارد که لازم است در این مسیر به مواردی مانند ساختار شرکت، منابع انسانی و ایمنی و محیط زیست توجه بیشتری شود.

وی افزود: وظیفه خود می دانم از همکاران خود در مناطق نفتخیر جنوب که 25 سال با آنها زندگی کرده و از آنها درس هاي بسياري آموخته ام، تشكر كنم.

پورهنگ تصریح کرد: از زحمات آقای كاردر، مديرعامل پيشين شركت ملي نفت كه در شرايط سختي مديريت را برعهده داشتند و از آقاي عالي پور، مديرعامل پيشين شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب كه در كنار ايشان تجارب بسياري كسب كردم نيز سپاسگزارم.

وی ادامه داد: از مهمترین مسئولیت هایی که به من واگذار شده و در حکم انتصاب نیز بر آن تاکید شده است، افزایش تولید شركت اروندان به بیش از یک میلیون بشکه در روز است که براي تحقق این موضوع نیاز به یاری مديرعامل و هيأت مديره شركت ملي نفت ايران داريم.

پورهنگ تصريح كرد: شركت نفت و گاز اروندان برای پيشبرد اهداف خود نيازمند ساختار مناسب است و همكاران ما آمادگی برعهده گرفتن مسئوليت ها را دارند.

وی با اشاره به اینکه توجه به محیط زیست و HSE، از مهمترين دغدغه های ما در شركت نفت و گاز اروندان است، افزود: مردم مناطق نفتخيز از ما انتظاراتی دارند و خوشبختانه در خصوص مسئولیت های اجتماعی با تاييد وزير نفت، اعتبارات خوبی در غرب كارون در نظر گرفته شده و با تخصيص اين اعتبارات، فعاليت های محسوسی در چارچوب قانون انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پايان با اشاره به اهميت افزايش انگيزه در كاركنان، گفت: رسيدگي به وضعيت منابع انسانی براي ما اهميت ويژه اي دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار