اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
شمیلی:
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان گفت: این شرکت در اجرای مسئولیت های اجتماعی خود در استان پیشتاز بوده و تاکنون کام های موثری در جهت خدمت رسانی به مناطق محروم در دستور کار داشته است.
محمود شمیلی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار شوشان با اشاره به فعالیت های اجتماعی این شرکت در مناطق محروم اظهار کرد : این شرکت سال ها است که در زمینه فعالیت های اجتماعی باتوجه به مسئولیت هایی که بر عهده دارد پیشتاز بوده و همواره در مناطق مختلف توجه به اهالی روستاهای کم برخوردار را از اولویت های خود می داند.

وی افزود: این شرکت علاوه بر مسئولیت های اجتماعی برای نخستین بار در کشور اقدام به پرورش ماهی با استفاده از زهاب نیشکر کرده که این اقدام در نوع خود بی سابقه است .

وی ادامه داد : اجرای این طرح علاوه بر ارزش های اقتصادی برای استان ، اشتغال زایی خوبی را نیز به دنبال داشته که در قالب مسئولیت های اجتماعی یکی از اقدامات موثری این شرکت به شمار می رود .

روز جمعه ۴۰ پزشک متخصص در قالب اردوی جهادی ۷۰۰ بیمار روستاهای شهرستان کارون را به صورت رایگان ویزیت کردند .

محمود شمیلی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر استان به همراه فرماندار کارون  و رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از روند خدمت رسانی این پزشکان به اهالی روستاهای  محروم شهرستان کارون بازدید کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار