اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تقدیر کردند.
به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از غلامعباس بهرامی نیا، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تقدیر کرد.

عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اقدامات غلامعباس بهرامی نیا، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در راستای آماده سازی زیر ساخت های پایانه های مرزی استان در تسهیل تردد زائرین اربعین حسینی تقدیر به عمل آورد.

همچنین خداد مقبلی، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از محمد طلا شجاعی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان و محمد ایدنی، رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان قدردانی نمود.

در متن این تقدیر نامه آماده است: به شکرانه توفیق خدمتگزاری صادقانه جنابعالی در تامین زیر ساخت های فنی پایانه های مرزی استان در راستای تسهیل تردد خیل عظیم مشتاقا ن و زائران اربعین سالار شهیدان و به پاس سربلندی در این ماموریت گران سنگ، ضمن آرزوی توفیقات روز افزون، امید است عشق و شور آن حضرت همواره چراغ هدایت و روشنی بخشزندگی تان باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار