اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امشب در مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه امام مهدی(عج) در زرگان، اظهار داشت: در مدارس علمیه طلابی تربیت می‌شوند که اهل تلاش و فعالیت هستند، همچنین به مرتبه بالایی از علم دست پیدا می‌کنند تا به اسلام خدمت کنند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم بر مردم حکمرانی کنیم، گفت:  ما خدمتگزار مردم هستیم و تربیت نفوس، کاری است که از دست علما بر می آید.

امام جمعه اهواز با اشاره به آیه"وَ اللَّهُ أَخْرَجَكُمْ مِنْ بُطُونِ أُمَّهاتِكُمْ لا تَعْلَمُونَ شَيْئاً وَ جَعَلَ لَكُمُ السَّمْعَ وَ الْأَبْصارَ وَ الْأَفْئِدَةَ لَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ"، عنوان کرد: امام خمینی(ره) که از مجتهدین و فقهای بزرگ بود، بسیاری از علمای کنونی تربیت شده ایشان هستند. زمانی که ایشان وارد حوزه شدند، جوان بود و به تدریج عالم و در نهایت امام خمینی کبیر شد.

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه همه علما از جمله علامه مجلسی این چنین مراحل تحصیل علم را طی کردند، ادامه داد: بنابراین ابتدا طلاب علوم دینی مراحل اولیه را عبور می کنند و در پایان از علمای عامل می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه هر انسانی باید فعالیتی داشته باشد، بیان کرد: مسئولیت علما پند، موعظه و آموزش معارف دین به مردم است. مردم نیز جهت دریافت پاسخ‌های خود به علما و طلاب مراجعه کنند.
 
امام جمعه اهواز با اشاره به مشکلات موجود در جامعه از جمله تحریم اقتصادی عنوان کرد: ما از این مشکلاتی که هست خارج خواهیم شد این صعوباتی که بر مردم وارد شده در آینده تمام می شود.

آیت‌الله موسوی جزایری افزود: آمریکا بمب اتمی دارد و تکیه او به بمب های اتمش است اما ما عنایات امام زمان(عج) را داریم همانطور  که ایشان می فرمایند: اگر عنایات ما نبود دشمنان شما را نابود می کردند، ما پیروان امیرالمومنین(ع) هستیم و از هیچ چیز ترس و واهمه نداریم چرا که بشارت‌های پیامبر(ص) در مورد شیعیان امیرالمومنین(ع) را شنیده‌ایم که فرموده است: "علی و شیعتهُ هم االفائزون".

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حادثه تروریستی رژه اهواز تاکید کرد:  آن روز که حادثه تروریستی اهواز رخ داد هیچ اضطرابی نداشتم و شهادتین را گفتم. به دلیل اینکه که ایمان داریم که ما با حق هستیم و حق با ما است، ما از پیروان امیرالمومنین(ع) هستیم که پیامبر(ص) در حق ایشان فرمود: "عَلِيٌّ مَعَ الْحَقِّ وَ الْحَقُّ مَعَ عَلِيٍّ يَدُورُ حَيْثُمَا دَارَ". ما در این مسیر از خداوند توفیق و نصرت را مسألت داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار