شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰

شوشان : گروه مطالعاتی BID که یکی از معتبرترین سازمان های رتبه بندی سایت های اینترنتی می باشد، گروه وب سایت های دابی را به عنوان وب سایت برگزیده ایرانی در سال 2013 انتخاب کرد و از مدیرعامل شرکت دابی برای شرکت در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز که در شهر پاریس برگزار خواهد شد، دعوت رسمی به عمل اورد.

به گزارش مجله خبری دابی، BUSINESS INITIATIVE DIRECTION در رتبه بندی سالیانه خود، گروه وب سایت های دابی را به عنوان سایت برگزیده اینترنتی از کشور ایران در سال 2013 انتخاب کرد.

در نامه ای که از طرف این موسسه بین المللی معتبر به دابی ارسال شده است، آمده است:

BID یک کنگره سالیانه را در محل های مختلف در شهرهای سمبلیک پاریس، لندن، مادرید، ژنو، فرانکفورت و نیویورک ، بعد از جمع آوری شرکت ها و سازمانها از 118 کشور در 10 ماه اخیر، برگزار میکند!

در طول این دوره ، رهبران و متخصصان شرکت کننده در امر کیفیت و ارتقاء ، نظرات خود را برای کاندیداتوری "دابی" برای شرکت در WQC (تعهد ارتقاء کیفیت جهانی) که در پاریس برگزار خواهد شد را تسلیم هیئت مدیره کردند.

بر اساس قوانین و مقررات WQC و معیار های QC100 (مدل مدیریتی کیفی) ، دابی توسط WQC نامزد دریافت جایزه WQC در رده ی طلا در پاریس شده است.

همایش بین المللی WQC در پاریس، در تاریخ 27 اکتبر 2013 برگزار خواهد شد که با ارائه جوائز در تالار مجلل Hyatt Regency خواهد بود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
comment
0
0
comment عالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار