اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
رئیس هیئت بوکس خوزستان:
رئیس هیئت بوکس خوزستان گفت: مسابقات بوکس قهرمانی کشور، جام گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور، از ظهر فردا در اهواز آغاز می‌شود.
سیامک صالحی اظهار کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، از ساعت 15 فردا ( 17 آذرماه) در اهواز آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه(21آذرماه) نیز به طول خواهد انجامید که در سالن ورزشی گیت بوستان اهواز میزبان تیم‌های همه استان‌های سراسر کشور خواهیم بود.

وی افزود: این مسابقات را با عنوان یادبود شهدای حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز برگزار می‌کنیم تا به سهم خود، یاد آن عزیزان را در حد توان گرامی بداریم.

رئیس هیئت بوکس خوزستان و نایب رئیس فدراسیون گفت: رقابت‌های این دوره با شرکت بیش از 400 بوکسور از سراسر کشور برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم با میزبانی شایسته و برگزاری باکیفیت این بازی‌ها، گام مثبت دیگری در جهت بازگشت خوزستان به روزهای اوجش در بوکس برداریم.

وی ادامه داد: ترکیب تیم خوزستان نیز مشخص شده و امید زیادی برای کسب نتایج درخشان به این تیم داریم.

صالحی گفت: در ترکیب نهایی تیم خوزستان، جعفر ناصری در 49، فرهاد مهری دهنو در 52، رضا سلیمانی در 56، اشکان رضایی در 60، مسلم مقصودی در 64، صابر جهانی در 69، حمید خیری در 75، سیاوش امیدی در 81، ابراهیم فعلی در 91 و رضا مرادخانی در به‌اضافه 91 در این مسابقات روی رینگ می‌روند.

رئیس هیئت بوکس خوزستان گفت: سرمربی تیم خوزستان در این دوره از رقابت‌ها اتابک کاراوند است؛ عباس هاشمی نسب و شهاب حسون به‌عنوان مربی و سیروس حسینی و روح الله ولیزاده به‌عنوان مربیان بدنساز در کادرفنی حضور دارند، ضمن اینکه رضا رضایی سرپرست تیم خوزستان در این بازی‌ها است.

وی افزود: داوران خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها نیز مجید عبدالخانی ،عادل رضاپور،حمید زنگنه و احمد بیرانوند هستند.

صالحی با بیان اینکه خوزستان از قطب‌های اصلی بوکس کشورمان است، گفت: امیدواریم با استقبال خوب مردم ورزش‌دوست خوزستان و برگزاری این رقابت‌ها به نحو احسن، بار دیگر شاهد اوج‌گیری این ورزش پرطرفدار در خوزستان باشیم و درخشش روزافزون بوکسورهای خوزستانی را در لباس تیم ملی و در عرصه‌های بین‌المللی ببینیم، امری که دور از دسترس نیست زیرا خوزستان همواره نشان داده استعدادهای نابی در بوکس و ورزش دارد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار