اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
پیکر مطهر 2 شهید حادثه تروریستی چابهار روز جمعه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی این شهرستان تشییع شد.
تشییع پیکر مطهر شهیدان ستوان یکم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی، سردار محمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی این استان و شماری از مسئولان برگزار شد.

پس از مراسم تشییع در چابهار پیکر شهید ستوان یکم داریوش رنجبر به زادگاهش شیراز و سرباز وظیفه شهید ناصر درزاده به بمپور ایرانشهر منتقل شد.

خودروی وانت تویوتا حامل مواد منفجره ساعت 9:55 دقیقه روز گذشته - پنجشنبه - قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران انتظامی روبه رو شد و عامل انتحاری، این خودرو را درب ورودی این ستاد منفجر کرد و به هلاکت رسید.

43 نفر در این حادثه تروریستی زخمی و 2 نفر شهید شدند.

10 نفر از حادثه دیدگان از کادر نیروی انتظامی و بقیه شهروندان عادی بودند که در آن حوالی در حال تردد و مشغول فعالیت روزمره بودند.

برخی شبکه های اجتماعی نوشته اند: گروهکی تحت عنوان «انصارالفرقان» مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.

به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با دریای عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است.

بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار