اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به ۱۸۳۰ نفر در پی بارندگی‌های روزهای اخیر تا روز گذشته خبر داد و گفت: امدادرسانی در برخی مناطق متاثر از سیلاب ادامه دارد.

علی خدادادی با اشاره به امدادرسانی در مناطق متاثر از سیلاب، اظهار کرد: در پی بارندگی‌های روز پنجشنبه تا روز گذشته (شنبه) به ۳۶۶ خانوار شامل ۱۸۳۰ نفر امدادرسانی شده است.

وی تصریح کرد: در این بارندگی‌ها پل شهرک طالقانی در اندیکا به زیر آب رفته بود که در این حادثه ۱۵ خانوار در پنج خودرو گرفتار سیلاب شدند. همچنین به دلیل به زیر آب رفتن این پل یک خودرو در دره مجاور سقوط کرد و یکی از سرنشینان آن دچار حادثه شد که پس از رهاسازی، احیا و انتقال به مراکز درمانی به دلیل شدت جراحات جان باخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: همچنین ساکنان مناطق شهرک حمزه، عشایر منطقه سیاه‌منصور، شهیون و عشایر حومه شهر و در سطح شهر دزفول ۵۸۵ نفر آسیب دیده‌اند که توسط ۹ تیم امداد و نجات و شش خودروی آمبولانس و پشتیبانی به این آسیب‌دیدگان امدادرسانی شد.

وی بیان کرد: در مناطق بازار چشمه علی، هشت بنگله، مال کریم، چهاربیشه، مال جونکی و نفتون در مسجدسلیمان ۲۵۰ نفر آسیب دیده‌اند. همچنین در روستاهای دره زرد، انجیره و آسماری در باغملک به ۱۸۵ نفر آسیب دیده، امدادرسانی شده است. 

خدادادی ادامه داد: در شهرک بختیاری، شهرک ترکاشوند، شهرک سلمان و شهرک عمله در شوش ۱۲ خانوار شامل ۶۰ نفر آسیب دیده‌اند. ۲۳۵ نفر نیز از عشایر و حاشیه شهرستان گتوند آسیب دیده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همچنین در مناطق حصیرآباد، کمپلو، منبع آب و در سطح شهر اهواز  ۱۲۵ نفر آسیب دیده‌اند. در روستاها و عشایر حومه شهر لالی نیز به ۶۸ خانوار شامل  ۳۴۰ نفر آسیب دیده امدادرسانی شده است. 

وی افزود: در مناطق شهرک ساحلی، منطقه بعد از طرح آبیاری، دروازه خرمن خاک شوشتر به ۵۰ نفر آسیب دیده امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در مجموع تا روز گذشته به ۳۶۶ خانوار شامل ۱۸۳۰ نفر امدادرسانی شده است. این عملیات با حضور ۱۴۳ نیروی عملیاتی در قالب ۳۲ تیم انجام و اقلام مورد نیاز بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

خدادادی گفت: ارزیابی و امدادرسانی در شهرستان‌های مسجدسلیمان، دزفول، لالی و اندیکا ادامه دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار