اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
سرپرست هیات بوکس خوزستان:
سرپرست هیات بوکس خوزستان گفت: بیست و هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی بوکس کشور در اهواز بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری است و چنین کیفیتی در 27 دوره قبلی رقابت‌ها وجود نداشته و بی‌سابقه است.

سیامک صالحی درباره این‌که گفته می‌شود برخی تیم‌ها به نحوه برگزاری و امکانات خوابگاه مسابقات بوکس در اهواز معترض بوده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر خوابگاه تیم‌ها هیچ مشکلی ندارد و از شرایط خوبی برخوردار است. شب گذشته پمپ خوابگاه دچار مشکلی شد که این مشکل سریعا نیز با حضور نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در محل، حل شد و از تیم‌ها بابت مشکل پیش آمده عذرخواهی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرویس‌دهی به صورت خوب و با کیفیت بالا به تیم‌ها در حال انجام است و هیج تیمی نسبت به شرایط معترض نیست. البته اعتراضات شب گذشته به آن صورتی نبود که عنوان می‌‌شود و سوختن پمپ آب که به یکباره پیش آمد، طبیعی بود که در این زمینه نیز برای سرپرستان تیم‌ها توضیح داده شد و آن‌ها هم قانع شدند.

سرپرست هیات بوکس خوزستان درباره اتمام مسابقات شب اول در ساعت چهار صبح نیز عنوان کرد: در این خصوص و برگزاری مسابقات تا این ساعت، هماهنگی لازم با کمیته داوران و سرپرستان تیم‌ها صورت گرفت و با هماهنگی این افراد نیز بازی‌ها ادامه پیدا کرد و حتی اگر یک استان نسبت به این موضوع معترض بود، حتما مسابقات را قطع می‌کردیم که خدا را شکر همه در زمینه برگزاری مسابقه اتفاق نظر داشتند.

وی با بیان این‌که مسابقات روال طبیعی خود را دارد و با مدیربت خوب هیات استان، اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون در سطح بسیار خوبی در حال برگزاری است، گفت: بیست و هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی بوکس کشور در اهواز بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری است و به جرات می‌توان گفت که چنین کیفیتی در 27 دوره قبلی رقابت‌ها وجود نداشته و بی‌سابقه است. مسابقات از نظر سیستم فنی، نورپردازی و رینگ در سطح بسیار خوبی قرار دارد و تا این‌جا همه رضایت داشته‌اند.

صالحی همچنین با بیان این‌که برگزاری خوب این رقابت‌ها ما را تشویق می‌کند که رقابت‌های بین‌المللی بوکس را نیز در خوزستان میزبانی کنیم، عنوان کرد: خوزستان توانایی برگزاری چنین رویدادهایی را دارد. همچنین بوکس خوزستان از نظر منابع انسانی، یعنی ورزشکار در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و حیف است که بوکسورهای جوان خوزستانی رها شوند.

وی افزود: بوکسورهای خوزستانی امیدهای کشور برای کسب سهمیه المپیک 2020 هستند و تاکید می‌کنم که این بوکسورها را تا رسیدن به این مهم حمایت خواهیم کرد و اگر این حمایت صورت بگیرد، کار نشدی برای ورزشکاران خوزستانی وجود نخواهد داشت و می‌توانند بیشتر از این رشد کنند.

سرپرست هیات بوکس خوزستان درباره آسیب‌دیدگی فرهاد مهری‌دهنو در شب اول مسابقات نیز گفت: او در تایم خود حریفش را شکست داده بود ولی به دلیل آسیب‌دیدگی که از ناحیه پیشانی برای او پیش آمد و دچار خونریزی بود، طبق نظر پزشک دیگر اجازه بازی را پیدا نکرد و متاسفانه بازنده اعلام شد ولی خدا را شکر سه بوکسور دیگر خوزستان در شب گذشته با برد به کار خود پایان دادند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار