اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
نماینده ویژه وزیر کار:
خواسته کارگران نیشکر هفت تپه، تولید مستمر، تثبیت اشتغال و پایداری بنگاه است.
کریم یاوری از پرداخت حقوق دو ماه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه خبرداد و گفت: با تلاش و زحمات شبانه‌روزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حقوق دو ماه کارگران هفت تپه پرداخت شده و هم‌اکنون کارگران مشغول کار و تولید هستند.

وی افزود: مجموع حقوق و مطالبات معوق کارگران ۴ ماه بود که دو ماه آن به طور کامل پراخت شد و دو ماه باقیمانده به دنبال راه‌اندازی و اورهال کارخانه و حضور کارگران در اسرع وقت با برداشت شکر پرداخت خواهد شد.

مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: خواسته کارگران نیشکر هفت تپه، تولید مستمر، تثبیت اشتغال و پایداری بنگاه است و با توجه به آن که معیشت خانواده‌هایشان از محل فعالیت در این کارخانه تامین می‌شود، انتظار دارند بنگاهی که در آن کار می‌کنند به حیات اقتصادی خود ادامه دهد. 

یاوری درباره موافقت کارگران نیشکر هفت تپه با تغییرات مدیریتی کارخانه، گفت: آقای کاظمی از مدیران با سابقه و با تجربه‌ای‌ است که هم اکنون به عنوان مدیر جدید در کارخانه مستقر شده و انجام وظیفه می‌کند و ضمنا مقبول کارگران هم است که به ایشان اختیارات لازم برای انجام اقدامات مربوط به تولید و مسایل مالی و ادارای داده شده است.

نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور رسیدگی به بنگاه‌های شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه و گروه ملی فولاد، در عین حال از پرداخت دو ماه حقوق و مطالبات معوق کارگران گروه ملی فولاد اهواز خبرداد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده تمام ۳۰۰۰ کارگر گروه ملی فولاد از سه ماه حقوق معوق، دوماه را به طور کامل دریافت کردند و تنها یک ماه باقی مانده است که در انتظار تحقق تعهدات سهامدار برای پرداخت آن هستیم.

به گفته وی، ۷۰ درصد سهام گروه ملی فولاد متعلق به بانک ملی است و متاسفانه این بانک در ایفای تعهدات خود به عنوان سهامدار توجه کافی و لازم را ندارد و قصور و کوتاهی بانک ملی در تامین مواد اولیه باعث به وجود آمدن مشکلات برای این کارخانه و کارگران آن شده است. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار