اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
دبیر فدراسیون بوکس، خوزستان را سرشار از ظرفیت، انرژی و پتانسیل در این رشته دانست و گفت: صالحی، سرپرست هیات خوزستان را با ظرفیت و ارتباطات بسیار خوب می دانم و آن چه در این جا دیدم و شاید در سایر استان ها کمتر به چشم من خورده، همدلی، هماهنگی و همکاری بسیار خوب بوده است.
علیرضا کلانتری در ابتدا درباره سطح کیفی مسابقات انتخابی تیم ملی در اهواز، اظهارکرد: تعداد بوکسورهای شرکت کننده در بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نسبت به دوره های قبل بیشتر است و همچنین از نظر سطح برگزاری رقابت ها، این دوره نسبت به دوره های قبل با نظم، امکانات و برنامه بهتری در حال برگزاری است. به استانداردهای مدنظر در حال نزدیک شدن هستیم و از این نظر نیز از میزبانی هیات خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان استان قدردانی می کنم.

به برخی حواشی بیش از اندازه پرداخته می شود

وی درباره اعتراض برخی تیم ها در شب نخست مسابقات نسبت به امکانات نیز گفت: برخی حاشیه ها در ورزش وجود دارد که بیش از اندازه به آن پرداخته می شود؛ در شب نخست یکی از رینگ ها مشکل داشت که از میزبان خواستیم مشکل را برطرف کند که این مهم نیز انجام شد. همچنین قرار بود مسابقات از شبکه استانی پخش شود که صدا و سیما خوزستان درخواست داشت که ساعت افتتاحیه تغییر کند که بتوانند رقابت ها را پوشش دهند که این کار را هم انجام دادیم، ضمن این که وقتی دیدیم که مسابقات در شب اول دیر برگزار می شود، برای این که شرایط استاندارد را رعایت کنیم باید یک شب را به زمان مسابقات اضافه می کردیم که به درخواست تیم ها برای برگزاری مسابقه در آن شب، باتوجه به این که اعلام کردند بلیت برگشت را تهیه کرده اند، احترام گذاشیم و مجبور شدیم بازی های شب اول را برگزار کنیم. به ما و عوامل اجرایی نیز فشار وارد شد ولی در مجموع مسابقات به خوبی در حال انجام است.

از الان به بعد شاکله تیم های ملی ساخته خواهد شد

دبیر فدراسیون بوکس افزود: باتوجه به این که مسابقات، هم انتخابی تیم ملی و هم قهرمانی کشور است از اهمیت و حسایت بسیار خاصی برخوردار می باشد و به همین دلیل کادرفنی و شورای فنی فدراسیون نیز از نزدیک نظاره گر این رقابت ها هستند و امیداوریم انتخاب خوبی برای تیم ملی انجام شود زیرا این انتخاب برای آینده است و شاکله تیم های ملی ما از الان به بعد ساخته خواهد شد. 

نگاه ما تبلیغاتی و با برنامه ریزی کوتاه مدت نیست

وی با بیان این که فدراسیون نگاه وسیعی به این رشته دارد و نگاه ما تبلیغاتی و با برنامه ریزی کوتاه مدت نیست، گفت: بخش بسیار هجمه ای وارد به فدراسیون نیز به همین دلیل است. به هر حال ما به دنبال این هستیم که شاکله تیم به صورتی بسته شود که بتوانیم در المپیک 2024 به حداقل مدال دست پیدا کنیم. بوکس ایران 70 سال است که در مسابقات جهانی نتوانسته مدال داشته باشد و اکنون شرایط کم کم برای رسیدن به موفقیت در حال فراهم شدن است.

محکوم به تلاش در بخش پایه هستیم

کلانتری عنوان کرد: در یک دهه ای که بوکس دچار مشکلاتی بوده و از نظر فنی نیز از رشد کمی برخوردار بوده است، رقبای ما خیلی خوب برنامه ریزی کردند و کشورهایی چون  هند و تایلند که شاید  روزی حرفی برای گفتن در بوکس نداشتند، امروز در مسابقات جهانی مدال کسب می کنند و قطعا از ما جلوتر هستند. بنابراین محکوم به تلاش در بخش پایه هستیم تا ان شاءالله در آینده بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرپرست هیات خوزستان یک ظرفیت است

وی در ادامه بوکس خوزستان را سرشار از ظرفیت، انرژی و پتانسیل دانست و گفت: صالحی، سرپرست هیات خوزستان را با ظرفیت و ارتباطات بسیار خوب می دانم و آن چه در این جا دیدم و شاید در سایر استان ها کمتر به چشم من خورده، همدلی، هماهنگی و همکاری بسیار خوب بوده است. استانداری و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در تلاش هستند که برای این رشته کار کنند. آینده خوزستان را روشن می بینم، ضمن این که در 10 وزن اردوی تیم ملی نیز در سه وزن ورزشکاران خوزستانی را داشتیم. فکر می کنم در آینده بیشتر از این ها از بوکس خوزستان خواهیم شنید.

منتقدین را یک فرصت می دانم

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که پیشنهادی برای همراهی همه جامعه بوکس با این رشته برای قرار گرفتن در مسیر پیشرفت دارید؟ عنوان کرد: من منتقدین را یک فرصت می دانم؛ یعنی خط کشی وجود دارد که همیشه کار ما را ارزیابی می کند، البته آن بخشی که مغرضانه است، در واقع به خودشان آسیب می رسانند و قطعا این موضوع تاثیری روی روند اقدامات فدراسیون ندارد و کارمان را ادامه می دهیم ولی برخی از بی اخلاقی ها باعث می شود به خانواده بوکس ضربه وارد شود. ما منتقدینی داریم که ارتباط خوبی با ما دارند و در جلسات ما نیز حاضر می شوند و ما را نقد می کنند که ما از چنین دوستانی تشکر می کنیم. به سایر دوستان نیز توصیه می کنیم که در این راه ما را همراهی کنند یا اجازه دهند کار به جمع بندی برسد. فدراسیون فعلی 9 ماه است که به روی کار آمده و فدراسیونی که 28 سال با یک روش مدیریت شده است، امروز نیاز به تغییر مدیریت و روش دارد که برخی به این موضوع علاقه ندارند که همین می تواند کمی چالش ایجاد کند ولی زمان همه چیز را مشخص می کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار