اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
سفیر اندونزی:
به دلیل زمینه‌های مشترکی که میان دو کشور وجود دارد تمایل داریم تا ارتباطات میان دو کشور در حوزه اقتصادی افزایش پیدا کند.
اکتاوینو علیمودین اظهار کرد: ما به دنبال بهبود روابط تجاری ایران و اندونزی هستیم و در این زمینه اطلاعات مناسبی را نیز از سفر به استان خوزستان کسب کرده‌ایم.

وی افزود: دو روز مهمان اتاق بازرگانی آبادان بودیم و در منطقه آزاد اروند نیز حضور پیدا کردیم و از امکانات و زیرساخت‌های این منطقه برای بهبود روابط تجاری بازدید کردیم.

سفیر اندونزی در ایران تصریح کرد: با توجه این‌که هر دو کشور مسلمان هستند، تبادل نظرهایی انجام گرفته تا در زمینه تجارت میان دو کشور همکاری‌های مناسبی را داشته باشیم.

وی با بیان این‌که نشانه‌هایی وجود دارد که ایرانی‌ها در گذشته در اندونزی زندگی می‌کردند، گفت: به دلیل زمینه‌های مشترکی که میان دو کشور وجود دارد تمایل داریم تا ارتباطات میان دو کشور در حوزه اقتصادی افزایش پیدا کند.

علیمودین عنوان کرد: صادرات ایران به اندونزی بیشتر است و ما نیز تمایل داریم به کشور ایران صادرات خود را ارتقا دهیم و در این زمینه فعال‌تر شویم.

وی ادامه داد: همچنین خوزستان می‌تواند منطقه‌ای باشد تا ما کالا را از طریق این استان به سایر کشورها صادر کنیم و در این حوزه با استان همکاری داشته باشیم.

سفیر کشور اندونزی در ایران با اشاره به این‌که کشور ایران و اندونزی قربانی اقدامات تروریستی هستند، گفت: امیدواریم بخش‌های امنیتی ایران و اندونزی با هم همکاری داشته باشند تا شاهد اقدامات تروریستی در دو کشور نباشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار