اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: سه ميليارد تومان اعتبار از محل تملك دارايی به منظور تجهيز مدارس كل استان در نظر گرفته شده كه سهم شهرستان كارون در این خصوص حدود صد میلیون تومان است.

شوشان: غلامرضا شریعتی صبح امروز دوشنبه در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان عنوان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر فعاليت های بسيار تاثیرگذاری در بخش آموزش و پرورش استان انجام شده كه لازم است اين فعاليت ها تداوم داشته باشند.

وی افزود: اثرات فعاليت توسعه ای در بخش آموزش و پرورش در سال هاي آينده نمايان خواهد شد، نبايد در اين حوزه به دنبال فعاليت هايی با اثرات کوتاه مدت باشيم.

استاندار خوزستان با تاكيد بر استمرار فعاليت توسعه ای در این بخش اظهار کرد: شناسايي و جذب كودكان بازمانده از تحصيل یکی از فعالیت های مهم در حوزه آموزش و پرورش محسوب می شود؛ در همين راستا دو هزار و سه كودك بازمانده از تحصيل در استان شناسايی شده، برای اين تعداد دانش آموز بايد برنامه ريزی منسجمی صورت بگيرد.

وی در انتها گفت: انتظار داريم سازمان آموزش و پرورش با دفاتر توسعه محلی در مناطق كم برخوردار و حاشيه اي استان تعامل بيشتري داشته باشد و دغدغه های موجود در این بخش با همفکری و همراهی این دو نهاد مرتفع شود.

شریعتی اظهار کرد: حوزه آموزش و پرورش خوزستان نياز به مراقبت و توجه جدي دارد، سازمان های مردم نهاد و خيرين باید به این بخش ورود کنند.

وی گفت: سه ميليارد تومان اعتبار از محل تملك دارايی به منظور تجهيز مدارس كل استان در نظر گرفته شده كه سهم شهرستان كارون در این خصوص حدود صد میلیون تومان است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
comment
0
0
comment رقم انقدر سنگین بود کمرم رگ به رگ شد!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار