اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

شوشان : محمدعلی آهنگران فرزند حاج صادق آهنگران در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویر سوختن دو دانش آموز زاهدانی در مدرسه نوشت :

  چه ایرادی دارد اگر موسسه آیت الله مصباح یزدی بجای بیست و هشت میلیارد ؛ پانزده میلیارد بودجه خرج کنند یا مثلا مطمئنم اگر آقای حداد عادل و فرهنگستان زبان فارسی و بنیاد سعدی و بنیاد ایرانشناسی  کلا یک سال تعطیل کنند و بجای خرج کردن پنجاه میلیارد تومان به مطالعه و استراحت در منزل بپردازند به هیچ جای عالم بر نمی خورد و افتخار تجهیز تعداد زیادی از کلاس های درس به نام نامی حضرت ایشان ثبت خواهد شد. یا چرا راه دور برویم؟ استاد عزیز و نور چشممان حضرت آیت الله حاج سید حسن خمینی می توانند موسسه تنظیم و نشر آثار امام  و حرم مطهر ایشان را با نصف بودجه هفتاد و یک میلیارد تومانی اداره کنند و در خیر و ثواب تجهیز مدارس فرسوده و جلوگیری از به خطر افتادن جان فرزندان این ملت سهیم و شریک باشند و روح امام راحل عظیم الشان را شاد نمایند.

هنوز زخم شین آباد بهبود نیافته است. هنوز از دست و صورت آنها آثار جراحت و سوختگی محو نشده است هنوز قلب خانواده های آنان از دخترانی که دیگر بزرگ شده اند اما زیبای خود را باز نیافته اند مجروح است.

 

میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت

می خواری و مستی ره و رسم دگری داشت

پیمانه نمی داد به پیمان شکنان باز

ساقی اگر از حالت مجلس خبری داشت

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار