اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور، با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش برف در مناطق سرد سیر کشور و مواج شدن خلیج فارس هشدار داده است.
در این اطلاعیه آمده است:

«براساس نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، با تقویت سامانه بارشی فعال در غرب و شمال غرب کشور، گستره فعالیت آن به جنوب غرب، مرکز و استان‌های واقع در جنوب البرز مرکزی شامل قزوین، البرز، تهران و سواحل دریای خزر می رسد. براین اساس وضعیت هوا در استان‌های تحت تاثیر این سامانه به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

امروز (۳۰ آذر) بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر جنوب آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه (اول دی) بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر شرق مازندران، گلستان، شمال خراسان شمالی، جنوب خراسان رضوی، ارتفاعات شمال شرق سمنان و شمال خراسان جنوبی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بنابراین درجاده‌های کوهستانی مناطق ذکر شده، لغزندگی معابر و کاهش دید پیش بینی می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم هموطنان با خودروی مجهز به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مسافرت کنند و سازمان‌ها و نهادهای مسئول اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین طی فردا (اول دی) خلیج فارس مواج است و ارتفاع موج بین دو تا سه متر پیش بینی می‌شود.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار