اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید فرصت بیشتری برای جوانان انقلابی شاغل در شرکت ملی حفاری ایران فراهم شود تا آن ها بتوانند خود را نشان دهند.
آیت‌الله محسن حیدری امروز یکم دی ماه در سی و نهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در سال 1358 شرکت ملی حفاری ایران با فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و بر این اساس باید ملی حفاری را یکی از نهادهای انقلابی بدانیم.

وی با بیان اینکه نهادهای انقلابی برجستگی خاصی به نام روحیه انقلابی دارند، افزود: از آنجایی که نهادهای مانند شرکت ملی حفاری ایران از دل انقلاب به وجود آمده اند، به این نهادها نهادهای انقلابی می گویند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر روحیه انقلابی در میان کارکنان شرکت ملی حفاری ایران وجود نداشت، قطعا این شرکت نمی توانست به چنین حماسه هایی که تا کنون به آن ها دست پیدا کرده است، برسد.

حیدری ادامه داد: کارگران و کارکنان شرکت ملی حفاری ایران پس از انقلاب تا کنون روی پای خود ایستاده اند و بار سنگین حفاری نفت را بر دوش کشیده اند. این شرکت اکنون می تواند رهاوردهای خود را که در طول این سالیان به دست آورده است، به کشورهای همسایه و حتی کشورهای دور صادر کند.

وی عنوان کرد: اکنون مشکلات و بحران هایی در کشور و این شرکت وجود دارد و تنها راه برون رفت از این تنگناها و مشکلات، تقویت روحیه انقلابی در این شرکت و کشور است. باید معیارهایی که مقام معظم رهبری برای روحیه انقلابی و روحیه بسیجی ارائه کرده اند، با تمام خلوص اجرایی شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: باید فرصت بیشتری برای جوانان انقلابی شاغل در شرکت ملی حفاری ایران فراهم شود تا آن ها بتوانند خود را نشان دهند. نیروهای جوان فراوانی در این شرکت وجود دارد که باید میدان برای فعالیت آن ها باز شود تا بتوانند رشد کنند و خلاقیت ایجاد کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار