اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
شوشان- زمان بابادی شوراب:

حکایت: انیمیشن کارتونی ‌شرک که به جرئت می توان گفت یکی از بهترین و جذاب ترین انیمیشن های ساخته شده در دهه گذشته می باشد، در این فیلم جوانی که مورد طلسم جادوگران زمان خود قرار گرفته و ‌بدلیل داشتن طینت و‌ فطرت پاک خود برخلاف بقیه دیوها، تبدیل به یک دیو خوش قلب می شود، در داستان با یک الاغ دوست شده و ‌در مرداب زندگی می کند.

یک روز وقتی آن الاغ در مورد خصلت دیو‌ها از شرک‌ سئوال می کند،

شرک در جواب می گوید: دیوها مثل پیاز ‌ لایه لایه (چند لایه) و بعد خره در ادامه می گوید پس‌ بدبو هستند

واقعیت: در خبرها آمده بود که جناب دکتر شم خانی دبیر امنیت ملی کشورمان که از برادران خوب عرب خوزستان در دولت تدبیر و‌ امید می باشد،
طی سفری به افغانستان با هماهنگی دولت آن کشور برای دیدار و‌ مذاکره با سران گروه تروریستی طالبان به کشور افغانستان سفر کرده است.

البته در گذشته نیز خبرهای رسمی و‌ غیررسمی مبنی بر اینکه این گروه بدنام تروریستی در شهر مقدس مشهد دفتر سیاسی خود را تاسیس و راه اندازی نموده‌ مطرح بوده و‌ رابطه آن با دولت، مدیران و سیاستمداران کشور وجود داشته است.
این گروه تروریستی که با کارهای غیر انسانی خود به نام اسلام، ضربه های سختی به محبوبیت این دین بزرگ و پایدار الهی زده و‌ باعث کدورت پیروان دیگر ادیان، از دین صلح، آرامش و‌ دوستی اسلام در ذهن آنان گردیده.
راستی با کدام منطق قابل مذاکره است الا با منطق سیاست،

این‌ گروه وهابی دشمن خونی مسلمانان شیعه، که رو به نابودی و اضمحلال است چرا باید مورد حمایت و ‌پشتیبانی ما قرار و ‌تقویت و احیا گردد؟ و فردا به استناد همین نشست ها، کشور ما بعنوان یک کشور حمایت کننده از گروه های تروریستی در افکار عمومی دنیا و اذهان ‌انسان های آزادیخواه معرفی گردد و برایش مشکل ایجاد گردد؟
و‌ مردم متمدن و‌ باسابقه انسان دوستی مورد اتهام ناروا قرار گیرند؟

چرا دولتمردان ما با اینگونه گروه های خودفروخته که از هیچ عمل وحشیانه و خارج از شئونات بشری ابا نداشته، هر روز سران خود فروخته آن مامور یک کشور بوده و با نام دین اسلام از انجام هیچ کاری واهمه نداشته و 
اتفاق یازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ را رقم زده اند
حتی در هفته گذشته با عملیاتی ضدبشری خود، جمعی از هموطنان بی گناه مردم افغانستان را به خاک و‌ خون کشیدند.

ما اگر بدنبال اتحاد اسلامی هستیم، باید دست دوستی به سمت کشور های مسلمان منطقه(عرب)دراز کنیم و در صلح و ‌دوستی با کشورهای اسلامی پیش قدم ‌شویم
و‌ با کنار گذاشتن کدورت بین مذهبی، باعث سربلندی اسلام عزیز بعنوان یک دین همگرا و ‌انسان دوست گردیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار