شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
رييس دانشكده دامپزشكي دانشگاه شهيد چمران اهواز در خصوص فيلم منتشر شده در فضاي مجازي توضيحاتي ارائه داد.
حسين حميديی‌نجات اظهار كرد: فيلم منتشر شده در فضاي مجازي در خصوص سگ‌هاي مورد آزمايش قرار گرفته در دانشكده را ديده‌ام و بسيار متاثر شدم. تامين سلامت و امنيت حيوانات، اصلي‌ترين وظيفه ما است و چنين اتفاقات تاسف‌برانگيزي به هيچ وجه قابل پذيرش نيست.

وي با اشاره به اينكه تنها چند روز است كه مسئوليت دانشكده را بر عهده گرفته است، افزود: قطعا در دوره مديريت خود بر دانشكده، به‌گونه‌اي عمل خواهد شد كه ديگر شاهد وقوع چنين صحنه‌هاي ناپسندي نباشيم. رييس دانشگاه نيز مكرر بر مساله تامين امنيت و رفاه حيوانات و حفظ اصول اخلاقي در فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي تاكيد دارند و اكنون نيز دستور پيگيري موضوع را صادر كرده‌اند. بنده نيز با جديت، موضوع را پيگيري كرده و گزارش نهايي را به رييس دانشگاه ارائه خواهم داد و اگر قصوري صورت گرفته باشد، پيگيري خواهد شد.

رييس دانشكده دامپزشكي دانشگاه شهيد چمران اهواز تصريح كرد: بنده به نوبه خود، عذرخواهي مي‌كنم و براي پيشگيري از وقوع اتفاقات مشابه، تلاش خود را به كار خواهيم بست.

گفتنی است روز گذشته فيلمي در فضاي مجازي منتشر شد كه بر اساس آن، تعدادي از سگ‌هاي مورد آزمايش در دانشكده دامپزشكي دانشگاه شهيد چمران بدون مداواي مناسب، رهاسازي شده‌اند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار