اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برای استقرار انقلاب تا دولت مهدی، ایجاب می‌کند که همواره در کنار انقلاب باشیم.
حجت الاسلام سیدلطف‌الله سپهر در مراسم گرامیداشت 9 دی که امروز، نهم دی‌ماه در حرم علی بن مهزیار در اهواز برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن 9 دی، اظهارکرد: این روز یوم الله میثاق امت خداجو و امامت انقلاب و رهبری نظام بود. از خالق این حماسه بزرگ سپاسگزاریم.

وی افزود: 9 دی زمانی شکل گرفت که ملت ایران تحمل نامهربانی‌ها و حتک حرمت‌ها به عاشوای حسینی را نداشت. به تعبیر رهبری یکی از عجایب انقلاب این است که اوج پیروزی انقلاب در محرم بود. عاشورا و تاسوعا پیروزی انقلاب را سرعت بخشید. دفع فتنه در عاشورا از معیت امام حسین و عاشورا بود و این اثبات کرد که ماه محرم ماهی است که در آن خون بر شمشیر پیروز است. 

رییس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: 9 دی یادمان چهلمین سال همراهی ملت ایران با امامت انقلاب است. برای استقرار انقلاب تا دولت مهدی، ایجاب می‌کند که همواره در کنار انقلاب باشیم. به ملت خوزستان سلام و درود می‌فرستم. شما اجازه ندادید امامت انقلاب در 9 دی مظلوم بماند.

سپهر تصریح کرد: دی ماه روزهای خوبی را در خود داشته است. پنج دی‌ماه، روز دیدار عشایر خوزستان با امام بود و 7 دی‌ماه سال 88 نیز اهواز اولین شهری در ایران بود که مردم در آن به میدان آمدند. 6 دی هم شهید تقوی به شهادت رسید و 9 دی این شهید در دیار خوزستان به خاک سپرده شد. 13 دی‌ماه سال گذشته نیز راهپیمایی شکوه وحدت انجام شد که برای اولین‌بار بیش از 60، 70 قومیت عرب در حمایت از اسلام، ولایت و امامت و برای دفع آشوب‌های خیابانی، مردم عرب خوزستان به میدان آمدند. دی‌ماه برای خوزستان ماه خاطره‌ها و ثبت حماسه‌های ماندگار است.

وی با اشاره به همکاری‌های انجام شده برای برگزاری بزرگداشت 9 دی نیز‌ گفت: امیدوارم این عزم جزم تا بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی استمرار پیدا کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار