شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

شوشان: رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از واگذاری بوفه های مدارس به تعاونی های دانش آموزی در قالب طرح ساماندهی بوفه های مدارس خبر داد.

امید مقیمی پور اظهار کرد: در راستای ساماندهی وضعیت بوفه های مدارس در سال تحصیلی جدید، بحث تعاونی های دانش آموزی مطرح شد و سازمان دانش آموزی استان متولی اصلی این کار است.

وی افزود: هدف از این طرح مشارکت دادن دانش آموزان در اداره مدارس است و اداره سلامت هم در کنار سازمان دانش آموزی کار نظارت بر مسائل بهداشتی را به عهده دارد.

رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در این طرح تمام شرایط و موارد اعم از عقد قرارداد و چگونگی حضور دانش آموزان زیر نظر سازمان دانش آموزی است و طبق شیوه نامه تدوین شده از سازمان دانش آموزی انجام می شود.

مقیمی پور با بیان اینکه اداره سلامت رعایت اصول بهداشتی را در این طرح پیگیری می کند عنوان کرد: هنوز آمار دقیقی از تعداد تعاونی های دانش آموزی با توجه به اینکه سال تحصیلی هنوز شروع نشده در دست نیست.

وی در خصوص توزیع شیر در میان دانش آموزان توضیح داد: توزیع شیر در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد و هنوز جلسه ای در این خصوص در تهران تشکیل نشده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار