اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خوزستان گفت: با توجه به نیاز استان به سرمایه‌گذار برای پیشبرد امورات سرمایه‌گذاری و هماهنگی مدیران کل در جلسات برای صدور مجوزات مورد نیاز، باید مدیران در جلساتی که برای حل مشکلات سرمایه‌گذاری استان برگزار می‌شود، شرکت کنند اما این‌که چرا برخی در این جلسات حضور پیدا نمی‌کنند جای سوال دارد.
سید علی بحرینی مقدم شامگاه 17 دی ماه در نشست جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان که در اهواز برگزار شد، ضمن هشدار به مدیران کل راه و شهرسازی استان و حمل و نقل و پایانه‌ها به جهت عدم حضور در جلسات مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: مفهومی ندارد که بخش سرمایه‌گذاری در جلسات مختلف به خاطر عدم حضور این مدیران، مصوبات را ناتمام بگذارد.

وی با بیان این‌که عدم حضور مدیران در جلسات، نشان از عدم قدرت تصمیم‌گیری آن‌ها دارد، افزود: این ناهماهنگی که میان استانداری و مدیران وجود دارد قابل قبول نیست و به همین جهت باید به وزراتخانه متبوع آن‌ها اطلاع داده شود که این مدیران کل در هیچ جلسه‌ای شرکت نمی‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به نیاز استان به سرمایه‌گذار برای پیشبرد امورات سرمایه‌گذاری و هماهنگی مدیران کل در جلسات برای صدور مجوزات مورد نیاز، باید مدیران در جلساتی که برای حل مشکلات سرمایه‌گذاری استان برگزار می‌شود، شرکت کنند اما این‌که چرا برخی در این جلسات حضور پیدا نمی‌کنند جای سوال دارد.

بحرینی مقدم با اشاره به مسائل و مشکلات کشور در حوزه اقتصادی، عنوان کرد: این‌که مدیری در جلسه‌ای که به منظور جذب یا حل مشکلات سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود، شرکت نکند به معنای آن است که گویی موضوعات برای این مدیر اهمیتی ندارد و هیچ همکاری در بخش سرمایه‌گذاری انجام نمی‌دهد.

از عملکرد ادارات راه و شهرسازی و حمل و نقل استان به شدت ناراضی‌ هستم

وی با تاکید بر این‌که به شدت از عملکرد دو اداره کل راه و شهرسازی استان و حمل و نقل و پایانه استان ناراضی هستم، گفت: همه از شرایط اقتصادی مملکت، اوضاع و احوال تحریم‌ها و مشکلات و میزان فشارهای خارجی و داخلی که به دولت وارد می‌شود، آگاه هستند. در این زمینه ایجاد تسهیلات و ساده کردن فرآیندها برای جذب سرمایه‌گذاری خصوصا سرمایه‌گذاری داخلی از الزامات و تاکیدات دولت است، اما چرا یک‌ مدیرکل با این ‌گستره شرح وظایف و اختیارات، کمترین توجه را به چنین موضوعاتی دارد، جای تامل است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: مدیران طبق وظیفه‌ای که دارند باید خدمتگزار ارباب رجوع و بخش خصوصی باشند اما این‌که در یک پروسه کاری، هنوز این احساس وظیفه در مدیرکل مربوطه ایجاد نشده که یک روز وقت بگذارد و موضوعات را شفاف کند، عجیب است! 

بحرینی مقدم گفت: باید زمینه و طرح برای سرمایه‌گذاری در استان آماده شود تا اگر کسی طرحی برای سرمایه‌گذاری دارد، کار را شروع کند. چنین برخوردهایی از سوی مدیران، روش جذب و حرمت به سرمایه‌گذار نیست و باید این روش‌ها اصلاح شوند و به سرمایه‌گذار در استان خوزستان احترام گذاشته شود و زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری فراهم شوند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار