اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
شهردار اهواز خبر داد:
شهردار اهواز با اشاره به سرقت عامدانه برخی از اموال عمومی اهواز، از دستگیری دو نفر در این زمینه خبر داد.

منصور کتانباف اظهار کرد: متاسفانه پدیده ای به نام وندالیسم یعنی سرقت، دستبرد و تخریب اموال عمومی وجود دارد و اهواز نیز مانند دیگر شهرها با این پدیده مواجه است اما اخیرا ارتکاب این پدیده در شهر اهواز بیشتر شده است.

وی افزود: آنچه مشخص است این است که هدف گذاری سرقتها بر علائم ترافیکی است زیرا از یک سو گرانقیمت هستند و از سوی دیگر وجود این علائم در شهر حیاتی است. همچنین بخشی از نرده های پارکهای ساحلی اهواز سرقت یا تخریب می شود.

شهردار اهواز گفت: در حال حاضر ضابطین قضایی، عوامل نیروی انتظامی و اجراییات شهرداری مراقبتهای لازم را می کنند اما این اموال، اموال مردم است و باید حساسیت مردم نسبت به این موضوع بالا باشد.

وی تصریح کرد: تصور ما بر این است که بخشی از سرقتها با برنامه ریزی و هدفمند است تا مدیریت شهری را تخریب کنند. معمولا سارقین این اموال را با قیمت پایین می فروشند در حالی که شهرداری برای تهیه آنها باید میلیاردی هزینه کند.

کتانباف عنوان کرد: در حال حاضر یکی دو نفر از عوامل این سرقتها دستگیر شده اند. یکی از این افراد به یک سال حبس محکوم شد و دیگری در مرحله رسیدگی به پرونده و دادگاه قرار دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار