اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
شوشتر مهد علم و فقاهت است که خاندان های بزرگ علمی و فقهی در آن زیسته و علم نبوی را در استان و کشور گسترش داده اند.
یادواره شهدای مدافع حرم شوشتر برگزار شد.


در این یادواره که شب گذشته پنجشنبه برگزار شد، از مستند «عمو هادی» که به زندگانی سردار مدافع حرم شهید هادی کجباف اختصاص دارد، رونمایی و برای حضار اکران گردید.

در این مراسم استاندار خوزستان گفت: بیان فضیلت ها و رشادت های شهدا با زبان فرهنگ و هنر کاری بسیار ستودنی و از نیازهای روز جامعه است.

غلامرضا شریعتی افزود: مرور ایثارگری شهدا که در شرایطی سخت صورت گرفته اما به درستی دیده نشده برای آشنا کردن جوانان بسیار حائز اهمیت است. تلاش رسانه ای صورت گرفته در زمینه شناخت و معرفی شهدای عظیم الشان به زبان هنر که باعث الگو گیری جامعه از آنها می شود، پسندیده و قابل تقدیر است.

وی افزود: شوشتر مهد علم و فقاهت است که خاندان های بزرگ علمی و فقهی در آن زیسته و علم نبوی را در استان و کشور گسترش داده اند در چنین شهری قطعا باید افرادی همچون سردار شهید کجباف پرورش یابند و خاصانه برای دین و مذهب جانفشانی کنند.
وی افزود:در نظر داریم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهل مستند از شهدای استان تهیه و به عنوان الگو های عملی به جامعه معرفی شوند.

این مستند 70 دقیقه ای به کارگردانی کمال مطوف و نویسندگی ابوالقاسم غلامحیدر آماده و رونمایی شده است. هشت تن از شهدای مدافع حرم استان خوزستان منتسب به شوشتر هستند و پیکرهای مطهر سه تن از آن ها در این شهرستان به خاک سپرده شده اند.

شایان ذکر است، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آیین حضور داشتند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار