شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
شوشان: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه در خوزستان از اعزام چندین اکیپ از پزشکان بسیجی به مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش تسنیم ،‌ عبدالناصر ندایعلی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مناطق محروم در شهرستان‌های لالی، اندیکا، هویزه و حمیدیه از جمله شهرهایی هستند که اکیپ‌های پزشکان بسیجی به آن‌ها اعزام می‌شوند.

وی گفت: اکیپ‌های اعزامی به صورت جهادی و به طور رایگان به معاینه و درمان ساکنان این مناطق محروم می‌پردازند.

ندایعلی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس فرماندهان نیروهای مسلح به دیدار حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز می‌روند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان خاطر نشان کرد: این دیدار در روز سه شنبه سوم مهرماه انجام می‌شوند.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس تجلیل از سربازان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان است که در این برنامه همه سربازان در پادگان قدردانی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

ندایعلی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز می‌شود و تا روز ششم مهرماه ادامه دارد تصریح کرد: به همین مناسبت رژه نیروهای مسلح در شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار می‌‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس اعزام راوی به مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، ادارات و پایگاههای مقاومت بسیج است تا مقاومت مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای اقشار مختلف مردم تشریح کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از آغاز اجرای نمایش رزمی عملیات حماسه مقاومت مردم حمیدیه به فرماندهی سردار شهید علی غیور اصلی خبر داد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت در مدارس سراسر خوزستان به صدا در می‌آید.

وی دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان خوزستان را بیان کرد و افزود: سرکشی و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در شهرهای مختلف انجام خواهد شد.

ندایعلی برگزاری محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های خوزستان عنوان کرد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برگزاری صبحگاه مشترک را نیز از برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار