اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان با اشاره به اعلام شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در خصوص حذف پرواز مستقیم اهواز – استانبول از تاریخ 22 بهمن ماه گفت: با حذف این پرواز، استان خوزستان به انزوا خواهد رفت و ارتباط ما با کشورهای مختلف جهان قطع خواهد شد.
امید خوانساری در خصوص مساله حذف پرواز مستقیم اهواز به استانبول توسط ایرلاین ترکیه اظهار کرد: هواپیمایی ترکیش ایرلاین پس از چهار سال که در مسیر اهواز به استانبول، پرواز مستقیم داشته، اکنون به فکر حذف این پرواز از فرودگاه بین المللی اهواز افتاده است.

وی افزود: این شرکت هواپیمایی اعلام کرده است که از تاریخ 22 بهمن ماه پرواز مسیر اهواز به استانبول را حذف خواهد کرد زیرا انجام آن برای شرکت صرفه اقتصادی ندارد و دیگر نیازی به انجام آن نیست.

رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان با بیان اینکه پروازهای مسیر اهواز به استانبول با ضریب اشغال صندلی بیش از 80 درصدی انجام می‌شوند، تصریح کرد: با حذف پرواز مستقیم اهواز – استانبول، استان خوزستان به انزوا خواهد رفت و ارتباط ما با کشورهای مختلف جهان قطع خواهد شد.

خوانساری ادامه داد: زمانی که این پرواز انجام می‌شود، استان خوزستان را به بیش از 140 کشور دنیا متصل می‌کند و از طریق آن می‌توان به بیش از 290 نقطه در دنیا سفر کرد اما حذف آن استان خوزستان را رسما به بن بست می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: با استانداری خوزستان و سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه مکاتباتی را انجام داده‌ایم. امیدواریم شرایطی فراهم شود تا این پرواز از فرودگاه اهواز حذف نشود زیرا شرایط بسیار سختی را برای سفرهای بین المللی و ارتباط با سایر کشورها برای استان ایجاد خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار