اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
جلسه بررسی و پیگیری مشکلات آب و فاضلاب مناطق محروم در دفتر نماینده محترم مجلس شورای اسلامی دکتر جواد کاظم نسب الباجی برگذار شد

در این جلسه که با حضور نماینده  محترم مردم شریف اهواز ،حمیویه، کارون و باوی ، مدیرکل آب و فاضلاب مهندس فرودس کریمی و جمعیت محرومین اهواز ،شورا و شهردار شهر کارون برگذار شد.
که مشکلات حاد آب و فاضلاب اهواز و کوت عبدالله  بررسی و پیگیری شد.

جواد کاظم نسب الباجی:

مشکلات حاد آب و فاضلاب مطرح شده در این جلسه باید به ترتیب اولویت بندی پیگیری و قبل از پایان سال به اجراء گذاشته شود.

 بنده بعنوان نماینده مردم محترم اهواز، حمیدیه ، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی با پیگیری شبانه روزی تمام سعی وتلاشم را جهت برداشتن واژه محرومیت از پیشوند این مناطق بکار خواهم گرفت. متولیان و مسئولین عمرانی باید پای کار باشند وهر جا نیاز به تآمین بودجه  ویا مشکل دیگری دارند از طریق وزارتخانها در مرکز تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

مهندس کریمی مدیر کل آب و فاضلاب:

باتوجه به اختصاص بودجه  ۵۶ میلیارد تومانی  توسط وزارت نفت به همان مقدار در مناطق محروم پروژه تعریف کردیم که متآسفانه فقط یک پنجم بودجه آن تاکنون محقق شد. در شهر کارون پروژهای تعریف شده ۲۷ میلیارد تومان بوده و اولویت را به شکاره یک ، دو ، سه و ناصرآباد  تخصیص دادیم که به امید خدا خیلی از مشکلات در شهر کارون حل خواهد شد .به صراحت اعلام میکنم در حوزه آب و فاضلاب مشکلات عدیده ای وجود دارد ولی ما باتوجه به بودجه که در اختیار داریم به ترتیب اولویت جهت رفع مشکلات حاد پای کار هستیم. در مناطق محروم هزینه انشعابات مجاز را بصورت اقساط دراز مدت دراوردیم تا تمام شهروندان مناطق محروم بتوانند از ظرفیت بوجود آمده استفاده کنند. واز جمعیت محرومین اهواز دعوت میکنم که ارتباط خود را بصورت مستقیم با اینجانب حفظ کنند تا بتوانیم در رفع این مشکلات با همکاری یکدیگر قدمی برداریم 

پیش از صحبت های نماینده محترم مجلس دکتر جواد کاظم نسب الباجی و مدیر کل آب وفاضلاب  مهندس کریمی ، نمایندگان جمعیت محرومین اهواز گزارش مفصلی از مشکلات حاد آب وفاضلاب در مناطق مناطق محروم ارائه دادند.

۱.تکمیل دو فاز باقی مانده از سه فاز پروژه شبکه آب کوی زویه. 

۲.تکمیل پروژه آب و فاضلاب کوی صیاحی که فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

۳.ترمیم شبکه فاضلاب زرگان و کوی فرهنگیان.

۴. معضل سرازیرشدن آب غسالخانهای بهشت آباد به فاضلاب کوی مدرس و و بعضاً اختلاط فاضلاب با شبکه آب شرب

۵.افت فشار شدید در شبکه آب شرب کوی علی آباد

در پایان این جلسه نماینده محترم مجلس شورای اسلامی دکتر جواد کاظم نسب الباجی بر برگذاری جلسه دیگر جهت پیگیری این موضوعات تاکید نمودند. آقایان الباجی و کریمی جهت برسی مشکلات کوی سیاحی و زویه از این مناطق  بازدید خواهند کرد.  نماینده محترم مجلس شورای اسلامی  بلا فاصله  بعد این جلسه عازم مناطق سیل زده شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار