اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
آیت الله حسن‌زاده: خوزستان در تولید نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و نیشکر نقش اساسی را در تولید ثروت کشور دارد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده امروز، ۱۲ بهمن‌ماه در مراسم تجدید بیعت مسئولان و کارکنان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، ضمن تبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: نقش خوزستان در تداوم انقلاب استثنایی است. 

وی ادامه داد: دو عامل باعث آن شد که جهان متوجه شود اتفاقی که در ایران در حال افتادن است عادی نیست؛ یکی حضور امام در فرانسه بود و دیگری قطع صادرات نفت؛ کارکنان صنعت نفت در خوزستان اعتصاب کردند و یک بشکه نفت هم صادر نشد. در جریان اعتصاب کارکنان، معیشت آنها بسیار با سختی مواجه شده بود و به همین دلیل آیت‌الله جزایری کمک‌هایی را به صورت اضطراری برای آنها جمع‌آوری کرد. بعد از این اتفاق بود که هیاتی از سوی امام راحل به خوزستان آمد چراکه امام دستور داده بودند نفت به میزان مصرف داخلی تولید شود. 

حسن‌زاده گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در جنگ تحمیلی هم همچنان خوزستان حضور و نقش مهمی داشت. تمام آنچه که نوشته شده، ۵ درصد از یک ماه اول جنگ هم نیست. همه مردم خوزستان و رزمندگان در مقابل دشمن ایستادگی کردند. کسی در آن موقعیت نمی‌توانست منتظر رسیدن دستور از مرکز باشد و با رشادت، از حمله دشمن بعثی‌ جلوگیری کردند. بعد از آن بود که دیگر رزمندگان از دیگر استان‌ها به خوزستان آمدند و اولین گروه هم از تبریز بودند. 

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: خوزستان در تولید نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و نیشکر نقش اساسی را در تولید ثروت کشور دارد؛ الان وقت گلایه کردن نیست اما می‌خواهم بگویم در جریان سیل رفیع دیدید که مردم چقدر از اینکه مسئولانشان در کنارشان هستند خوشحال‌اند.  

وی بیان کرد: مدیران فرصت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را فرصت خدمتگزاری بدانند. 

همچنین حجت‌السلام سیدلطف‌الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ورود امام راحل به کشور مصداق جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ بود که بساط ظلم و فساد برچیده شد و فضای احیای فرایض دین و آموزه‌های اسلام رونق گرفت. 

وی ادامه داد: با همه توطئه‌های دشمنان که انقلاب اسلامی به سن چهلم نرسد امروز این جشن با بیعت دولتمردان با نماد ولایت آغاز شد. در جریان سیل رفیع از صبر و متانت مردم و خدمات مسئولان به ویژه استاندار قدردانی می کنم. 

سپهر گفت: بیش از ۵۰ هزار فعالیت فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان تهیه شده و ۳۰ هزار دقیقه برنامه در صداوسیمای خوزستان، آبادان و شبکه الاهواز در خدمت دهه فجر انقلاب اسلامی است.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار