شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، از رونمایی از ۱۳ مستند تلویزیونی سرداران شهید خوزستان خبر داد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، از رونمایی از ۱۳ مستند تلویزیونی سرداران شهید خوزستان خبر داد.
به گزارش شوشان، جاسم صفات در نشست خبری تشریح برنامه رونمایی از کتاب‌ها و مستندهای دفاع مقدس که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس 13 مستند تلویزیونی سرداران شهید خوزستان رونمایی خواهد شد.
وی افزود: زمان هر کدام از این 13 مستند 25 تا 30 دقیقه است که زندگی سرداران شهید شهرهای مختلف خوزستان را به تصویر می‌کشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ادامه به معرفی سرداران شهید خوزستان که مستند آن‌ها ساخته شد پرداخت و گفت: سردار شهید عزیز الماسی، سردار شهید حبیب‌الله شمایلی، سردار شهید ابوالقاسم ضرغام‌پور و سردار شهید حمید صالح‌نژاد از جمله شهدایی هستند که فیلم مستندی در مورد آن‌ها ساخته شد و در روز دوم مهرماه رونمایی می‌شود.
وی اضافه کرد: مستند زندگی سردار شهید محمود خادم سیدالشهدا، سردار شهید حمید قبادی‌نیا و سردار شهیدمهدی نریمی نیز ساخته شده است و رونمایی خواهد شد.
این مقام مسئول در ادامه به معرفی دیگر شهیدانی که مستند زندگی آن‌ها ساخته شد پرداخت و عنوان کرد: سردار شهید حسن بهمنی، سردار شهید سید احمد موسوی کربلایی و سردار شهید علیرضا جعفر‌زاده از آن جمله هستند.
به گفته وی، مستند هنرمند شهید اکبر دانشی، سردار شهید سید محمد‌نژاد غفاری و هنرمند شهید حمید صادق جولا نیز ساخته شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار