اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب خوزستان؛
نشست تخصصی «عصر تئاتر» همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان در محل دایمی نمایشگاه‌های استان در کلانشهر اهواز توسط انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان روز جمعه ۱۹ بهمن 97 از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان در این باره گفت: انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با همراهی دبیرخانه نشر و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی استان و شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان و با هماهنگی ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان اقدام به برگزاری نشست تخصصی «عصر تئاتر» پیرامون بررسی و شناخت ظرفیت‌های ادبیات نمایشی استان خوزستان با حضور صاحب نظران و اهالی هنر تئاتر استان خواهد کرد. 

محمد یاقوت‌پور افزود: در این ویژه برنامه علاوه بر نشست و مباحثه تخصصی در زمینه شناخت ظرفیت‌ها و لزوم توجه به بوم و فرهنگ استان در نگارش آثار نمایشی کتب منتشر شده نمایشنامه‌های نویسندگان بومی تئاتر استان و همچنین اولین کتاب دیجیتال نمایشنامه های استان نیز معرفی خواهد شد. 

وی ادامه: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت هنری و همچنین معاونت محترم فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ساسان شکوریان، نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، مدیریت و هماهنگی و اجرای این رویداد را دارد که پس از تدوین ریز برنامه‌ها توسط او اخبار تفصیلی این نشست توسط ساسان شکوریان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار