اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
آیت الله محسن حیدری:
آيت الله محسن حيدری، امام جمعه موقت اهواز، گفت: آیت الله موسوی جزایری از چهره های سرشناس و معروف انقلاب اسلامی، فقیه سیاستمدار، انقلابی باتقوا و بابصیرت است که سوابق پیش از انقلاب وی به هنگام حضور در نجف، شوشتر و قم و تلمذ نزد اساتید و مراجع بزرگوار از جمله امام راحل مشهود است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آیت الله موسوی جزایری اسلام ناب محمدی را فراگرفت و در عمل پا به پای امام در عرصه های مختلف پیش از انقلاب حضور داشت و به عنوان نماینده مورد اعتماد حضرت امام، رهبری انقلاب را در خوزستان بر عهده گرفت.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: آیت الله موسوی جزایری افزون بر بُعد علمی و شم و بصیرت سیاسی از پایگاه مردمی بی نظیری برخوردار است و محوریت انقلاب را پیش از انقلاب و تا زمان حاضر برعهده دارد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اداره کردن خوزستان سر از پا نشناخته و همه ظرفیت خود را بکار برد.

آیت الله حیدری ادامه داد: وی در دوران جنگ تحمیلی در خط مقدم دفاع مقدس قرار داشت و پناهگاه بسیجیان بود و مسجدشان در پیش از انقلاب و دوران دفاع مقدس تا به امروز پایگاه بچه های انقلابی و بسیجی است.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله موسوی جزایری در کنار بُعد انقلابی، بُعد علمی، فقهی، تدریس درس خارج فقه و اصول، تأسیس حوزه های علمیه، تأثیرگذاری در مسائل انقلابی بر کسی پوشیده نیست و در ساده زیستی، بُعد معنوی و روحیه زاهدانه کم نظیر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از نزدیک از زندگی شخصی آیت الله موسوی جزایری خبردارم، تصریح کرد: برای خدا شهادت می دهم که آیت الله موسوی جزایری از ساده ترین علمایی است که سراغ دارم و هیچ توجه و تعلقی به زخارف دنیوی ندارد و به شدت نسبت به مخارج وجوهات شرعی محتاط و بادقت است.

امام جمعه موقت اهواز عنوان داشت: آیت الله موسوی جزایری چهره ای سرافراز و پاکدامنی دارد و مایه تسلی طلاب، علما و فضلا و مورد تأیید مراجع تقلید و از استوانه های حوزه علمیه است.

آیت الله حیدری به اعتماد امام و رهبری به آیت الله موسوی جزایری اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه آیت الله وحید خراسانی درباره آیت الله موسوی جزایری می گوید «در بین ائمه جمعه کشور کسی را عالمتر و باتقواتر از آقای جزایری نمی شناسم» همچنین آیت الله مصباح یزدی می گوید «اگر در کشور 10عالم انقلابی داشته باشیم یکی شان آیت الله موسوی جزایری است» از سوی دیگر آیت الله سبحانی درباره علمیت آیت الله موسوی جزایری بیان می کند که « من تا بحال کمتر برای اجتهاد و اجتهاد مسلم کسانی که مراجعه می کنند شهادت دادم اما انصافا از ته دل به اجتهاد مسلم آیت الله جزایری شهادت می دهم».

وی گفت: فعالیت های آیت الله موسوی جزایری در برابر جریان های انحرافی، فتنه گر و منافق مشخص و معلوم و فوق العاده زیاد و بر همگان آشکار است و کسی نمی تواند در آنها شک و تردیدی داشته باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر افرادی از دور حرف هایی بزنند ناشی از عدم اشراف و آگاهی شان به آیت الله موسوی جزایری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار