اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
امام جمعه آبادان:
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری از شخصیت های تراز اول کشوری است، عنوان داشت: آیت الله موسوی جزایری مورد وثوق امام و رهبری بوده و جزو نمایندگان باسابقه خبرگان رهبری است که فعالیت های انقلابی اش پیش و پس از انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی و مدیریت استان بی بدیل است.
امام جمعه آبادان با اشاره به موقعیت حساس استان خوزستان اظهار داشت: یکی از کارهای مورد طمع دشمنان تجزیه خوزستان و استحاله فرهنگی آن است؛ از این رو جنگ تحمیلی را از خوزستان آغاز کرده و امیدوار بودند با جداسازی خوزستان از پیکره ایران، دیگر خاصیت اصلی ایران از قبیل داشتن منابع طبیعی، نیروی انسانی و دروازه ورود تشیع به ایران وجود نخواهد داشت اما ایشان سدی در برابر توطئه های آنان شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان یادآور شد: آیت الله موسوی جزایری از شخصیت های محوری است که در جنگ تحمیلی و پس از آن در بحران ها و فتنه های مختلف به مدیریت استان پرداخت، کسی که مورد وثوق همه گروه ها، طوایف و عشایر استان است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری تیرهای دشمن را به سنگ زده است، تصریح کرد: آیت الله موسوی جزایری در حوزه تربیت طلبه و دانشجو حوزه های علمیه و دانشگاه امیرالمؤمنین را تأسیس کرد و مهم تر از همه با تأسیس شبکه جهانی الاهواز توطئه های وهابیت و تجزیه طلب ها را که در پی انحراف فکری قشر هدف خاصی بودند، شکست داد.

وی بیان داشت: یکی از کارهای دشمنان آن است که شخصیت برجسته علمی و معنوی و فرهنگی و دینی آیت الله موسوی جزایری را ترور کنند حال آنکه در صورت بی اثر بودن معظم له در خاموش کردن فتنه ها و انقلاب اسلامی قطعا چنین اقدامی را انجام نمی دادند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه تخریب آِیت الله موسوی جزایری دال بر عظمت و اثرگذاری و صداقت در عمل معظم له است، تصریح کرد: دشمن همیشه شاخصه های انقلاب اسلامی را هدف قرار می دهد همانطور که در اوائل انقلاب شاهد چنین مسأله ای بودیم؛ از این رو اکنون به آیت الله موسوی جزایری حمله بردند اما شک نکنید که جوانان، عشایر و مردم غیور ما ارادات خاصی نسبت به وی دارند و با نیشخند به مطالب پخش شده در فضای مجازی نگاه می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان حمله های صورت گرفته در فضای مجازی را توطئه ای برای ترور شخصیت آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار