اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
فرمانده انتظامی خوزستان از افزایش 64 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس خوزستان مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر است که در این خصوص در 11 ماهه سال جاری، 93 طرح پاکسازی در 2604 منطقه در سطح استان خوزستان به مرحله اجرا در آمده است.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها 1076 نفر از سوداگران مرگ دستگیر شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است. همچنین در این رابطه 81 باند که در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت می‌کردند، متلاشی شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان در 11 ماه سال جاری 198 دستگاه خودرو و 47 دستگاه موتورسیکلت نیز از مخفیگاه قاچاقچیان کشف و توقیف شده است.

عباس‌زاده از افزایش 64 درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان در بازه زمانی 11 ماهه سال جاری 10 تن و 20 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین در مأموریت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در 11 ماه اخیر سال جاری 36 قبضه سلاح از سوداگران مرگ کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه 2762 خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: نيروی انتظامی مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار