اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
رئیس جمهور:
رئیس جمهور تصریح کرد: امسال به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده و همه تلاش دولت ، مردم و کارآفرینان باید بر تولید بیشتر با کمیت بالاتر و کیفیت بهتر باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنج‌شنبه پس از بازدید از مجموعه تولیدی صنایع شیر ایران (پگاه) در جمع خبرنگاران،ضمن تبریک سال جدید به ملت ایران و همه کارآفرینان و کارگران سراسر کشور، در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌های دولت تدبیر و امید در راستای تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان رونق تولید نامگذاری شده است، گفت: سرمایه، فناوری و بازار از پایه‌های اصلی رونق تولید است که باید در این راستا دولت، مردم و کارآفرینان همه تلاش کنند تا این اصول بتواند برای کشورمان منجر به تولید بیشتر و بهتر شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در بازدید از این کارخانه و سوالاتی که از مسئولان آن داشتم، متوجه شدم که دامداران، شرایط بسیار بهتری نسبت به گذشته دارند، خاطر نشان کرد: معنای آمار خرید شیر از دامداران براساس گفته مسئولان بدین معناست که دامداران وضع بهتری دارند و این برای تولید نیز مفید است.

روحانی افزود: محصولات عمومی که همه مردم از آن استفاده کرده و به آن نیاز دارند براساس آمار حدود 25 درصد افزایش داشته و این با آمار تورم سال گذشته که حدود 26 درصد است، منطبق است.

رئیس جمهور با اشاره به تولید محصولات لبنی در این مجموعه تولیدی، گفت: ما باید مردم را به مصرف بیشتر لبنیات تشویق کنیم و راه آن افزایش تولید و مدیریت قیمت است تا مردم بتوانند از این محصول ارزشمند به راحتی استفاده کنند.

روحانی اظهار امیدواری کرد در سال جدید مصرف شیر در مدارس سراسر کشور هم رونق بیشتری داشته باشد.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با چگونگی آمادگی نیروهای امدادی و خدماتی در ایام نوروز، گفت: قبل از حضور در مجموعه تولید صنایع شیر ایران از پلیس راهور، هلال احمر و اورژانس و آتش‌نشانی بازدید داشتم. برای من خوشحال کننده بود که امسال جایگاه‌های مجهزتری نسبت به سال‌های قبل ایجاد شده است.

روحانی با اشاره به اینکه امسال بالگردهای مجهزتری نسبت به دو سال پیش، می‌تواند به مردم ارایه خدمت کند و تعداد آن بیش از 2 برابر شده است،‌ گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر، اورژانس موتوری در کشور فعال شده و روزانه به طور میانگین به هزار بیمار در تهران مدد می رساند و این برای ما بسیار خوشحال‌کننده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: البته تلاش هلال احمر و اورژانس بیشتر در مناطق سیل‌زده شمال کشور بوده است، اما در عین حال علیرغم اینکه مسافرت‌ها طبق اعلام مسئولان 10 درصد افزایش یافته است که به معنای رونق گردشگری و نشاط مردم است، اما میزان تصادفات کاهش داشته است و نشان می‌دهد مردم در رانندگی دقت و مراعات بیشتری دارند.

روحانی با بیان اینکه مسئولان پلیس از همیاران پلیس و دانش‌آموزانی که در این زمینه کمک می‌کنند، رضایت دارند، گفت: در حقیقت فرهنگ سلامت و ترافیک را باید فرهنگ عمومی درست کند و همه باید در راستای حفظ محیط زیست و سلامتی مردم تلاش کنیم.

رئیس جمهور افزود: امیدوارم همه کسانی که در ایام عید به مردم و مسافران خدمت می‌کنند بتوانند تلاش بیشتر و بهتری داشته باشند و مردم نیز به سلامت به سفرهای نوروزی رفته و بازگردند و سال پرنشاط را داشته باشیم.

روحانی اظهار امیدواری کرد دولت در سال 1398 بتواند خدمات بیشتر و سهل‌تری برای مردم داشته باشد و ملت ایران بتواند در برابر دشمنان خود به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار