اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
شوشان - نوید قائدی :
به دلیل شرایط اقتصادی کشور سال جدید قطعا گشایشی در مشکلات مالی شهرادری اهواز به وقوع نمی پیوندد و درآمدهایی که برای شهرداری پیش بینی شده محقق نخواهند شد،مگر این که اتفاق نادری رخ دهد.

رشد نرخ تورم بسیار شدید و در موارد مختلف غیر همسان است،بودجه تدوین شده نیاز به اصلاح دقیق و کارشناسی دارد تا بتواند نیازهای خدماتی شهر و اگر توسعه ای پیش بینی شده را اجرایی نماید.

به دلیل شرایط بحرانی مدیریت شهری یعنی مجموعه عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز،رابطه مردم یعنی اعتماد شهروندان کاملا مخدوش است و اکثریت امیدی به اصلاح امور ندارند.

وقتی شهروندان نهاد شورا و شهرداری را باور نداشته باشند ، شهرداری در اجرای امور و پیشبرد اهداف مشکلات بسیار خواهد داشت،در چنین شرایطی نه شورا و نه شهرداری به عنوان سرمایه اجتماعی برای شهر و شهروندان مطرح نیستند.

در مدیریت شهرهای توسعه یافته رکن اساسی توسعه و پیشرفت توجه ویژه به مردم است،شهرهایی می توانند رویکرد توسعه ای داشته باشند که فرهنگ مشارکت پذیری در مردم را تقویت کرده باشند.

به دلیل چالش های پیش آمده توسط مجموعه شورا و شهرادری اهواز، آشتی دادن مردم با این مجموعه بسیار سخت است و نیاز به اعتماد سازی ویژه دارد،مردم باید احساس کنند مسئولان درد آنان را می فهمند و نهایت تلاش خود را برای رفع آن ها به کار می برند.

متاسفانه حضور مسئولان اجرایی در سطح شهر و تدابیر آنان روایت گر چنین رویکردی نیست، زیرا بسیاری از مدیران منصوب تجربه مدیریت شهری و ارتباط هدفمند و هوشمند با شهروندان را ندارند.

در نهایت مدیریت شهرهایی که مجموعه شورا و شهرداری جز سرمایه اجتماعی شهر باشند و مردم آنان را بپذیرند و آنان را قبول و باور نمایند، بسیار کم هزینه تر خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار