اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۹۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
شوشان : عباس پاپی‌زاده نماینده مردم شهرستان دزفول گفت: به دلیل این‌که دولت در سیلاب‌های گذشته خوزستان پاسخ‌گوی خسارات مردم نبود و هیچ اقدامی در جهت ترمیم زیرساخت‌های مرتبط با سیلاب در خوزستان انجام نداد #پاسخیبرایافکارعمومیندارد به همین دلیل از حضور خبرنگاران جلوگیری کردند.

پاپی‌زاده ظهر امروز با اشاره به سیل خوزستان در سال ۹۵، اظهار کرد: در سال ۹۵ #بهدولتاعلامشد که نیازمند بودجه برای ترمیم سیل‌بندهای دز هستیم اما تا امروز #هیچاعتباری برای تامین سیل‌بندهای خوزستان اختصاص داده نشد؛ همچنین خساراتی که در سال ۹۵ به مردم وارد شد هیچ‌گاه از سوی دولت پاسخ داده نشد.

وی افزود: امروز نیز به دلیل عدم کشش سیل‌بندهای طرفین رودخانه امکان خروج آب از سد به میزان کارشناسی شده وجود ندارد که به #کم‌کاری_دولت در ۳ سال اخیر باز می‌گردد.

نماینده مردم دزفول گفت: سفر رئیس‌جمهور به خوزستان به منظور بازدید از مناطق در بحث خروج حجم زیاد آب از #سد_دز و تبدیل آن به سیلاب در پایین‌دست تاثیری نخواهد داشت زیرا سیل‌بندهایی که در سال ۹۵ تخریب بودند امروز نیز تخریب هستند!

پاپی زاده با اشاره به پیش‌بینی سیلاب بزرگ در هفته آینده، اظهار کرد: امروز خوزستان به عمل و بودجه نیاز دارد و سفر امروز #رئیس‌جمهور به شرطی برای خوزستان مفید خواهد بود که تأمین اعتبار شود و امکانات لازم در اختیار خوزستان قرار بگیرد غیر این‌صورت ثمری نخواهد داشت، حداقل انتظار از رئیس‌جمهور در این سفر تعیین مبلغ مشخصی از اعتبار برای جبران خسارات گذشته است.

عباس پاپی زاده افزود: زمان طلایی برای استان خوزستان از دست رفت در سه سال گذشته دولت می‌توانست با #بودجه اندک سیل‌بندها را ترمیم کند اما کوچک‌ترین اقدامی در این راستا انجام نداد.


اعتراض نماینده مجلس به سفر رئیس جمهور به خوزستان

همچنین خیرالله خادمی نماینده ایذه و باغملک در مجلس با انتقاد از سفر رئیس جمهور به خوزستان، عدم تمکین دولت از مصوبات پیشین را دلیل عدم استقبال از روحانی عنوان کرد. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
comment
0
0
comment روستاهای سید یدیم و سید ظاهر از روستاهای حاشیه دز .بخش مرکزی اهواز محاصره در آب هستند
comment
بختاری ساکن دزفول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
comment
0
0
comment مدیریت سد دز را باید به شهرهایی بدهند که اشراف کامل بر میزان خسارتها وهمچنین پاسخگو ومسول ازدیاد سد دز هستند [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار