اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
شوشان : شهردار شوش از آمادگی نیروهای شهرداری شوش جهت مقابله با حوادث احتمالی و تامین برخی تدابیر لازم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش یوسف زمانی اصل اظهار کرد: در پی هشدارهای مدیریت بحران و خطر احتمالی طغیان رودخانه ها، باتوجه به مجاورت شهر شوش با آبهای روان در سطح شهرستان تدابیر لازم جهت مقابله با هر گونه حوادث احتمالی از سوی شهرداری شوش دیده شده است.

وی با بیان اینکه در طول زمستان پربارش گذشته و طی چند روز اخیر سطح وسیعی از جداول روباز و زهکش های اطراف شهر لایروبی و پاکسازی شده است، افزود: کلیه پرسنل شهرداری شوش از جمله آتش نشانان، نیروهای خدماتی، واحد موتوری و یگان خودرویی با توجه به وضعیت جوّی هوا به صورت شبانه روز همراه با تجهیزات کامل در حالت آماده باش قرار دارند.

شهردار شوش با اشاره به برخی تدابیر مقابله با طغیان احتمالی رودخانه ها تصریح کرد: تعداد ۲۰۰ نیوجرسی و بیش از ۵۰۰ گونی خاک جهت احداث سیل بندهای موقت در مواقع اضطراری تامین شده و آماده استفاده در نقاط مورد نیاز است.

وی از آمادگی شهرداری شوش جهت مقابله با حوادث احتمالی خبر داد و افزود: سیلاب و طغیان رودخانه ها شهر شوش را تهدید نخواهد کرد اما همچنان خطر سیلاب در مناطق حاشیه شهر شوش به ویژه مناطق حاشیه رودخانه ها وجود دارد و شهرداری با تمام توان آمادگی مقابله و دفع سیلاب احتمالی را دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار