شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
شوشان - باران خبر نوشت : 
- پس از وقوع سیلاب در خوزستان مسئولین کشوری در راس هیات هایی به بازدید از سدهای خوزستان پرداخته و بعضا نیز به برخی مناطق سیل زده مراجعه می کنند و بازخورد سفرهای آنان نه تنها با گسیل امکانات همراه نیست؛ بلکه وقت مسئولین محلی اعم از اجرایی و لشکری را می گیرند و روند امدادرسانی را مختل می کنند.

در چنین شرایطی استاندار خوزستان و مدیران بحرانش بجای تمرکز بر روی مناطق سیل زده و رفع نواقص در کمترین زمان ممکن؛ باید وقت خود را به استقبال؛ همراهی و توضیحات به مسئولینی کنند که در نهایت به سخنان رهبر انقلاب استناد می کنند.

به صراحت باید پرسید دستاورد سفر این مسئولین که از جمله آنها میتوان لاریجانی رئیس مجلس و برخی هیئت های تشریفاتی که کوچکترین تخصصی از سد و سدسازی و دلایل این بحران نداشته و ندارند چیست؟! آیا تابحال شنیده اید که این افراد مصوبه ای به نفع مردم خوزستان تصویب کرده باشند.

پیشنهاد میشود، ابتدا مسئولین کشوری و لشکری بدون استقبال مسئولین رده اول استان به تفرجگاه سد مراجعه و زمان استاندار و بقیه افراد امدادرسان گرفته نشود؛ یادمان نرود که امروز زمان از طلا برای مردم خوزستان با ارزش تر است ؛ در ثانی مسئولین کشوری کیسه ها را شل کنند و از دلارهای ۱۴ هزارتومانی که گرانی خودساخته را به مردم کشور تحمیل کرد تا موسسات مالی و اعتباری سرپا بمانند ؛ خرج مردم سیل زده اقصا نقاط کشور کنند و نفت خوزستان را با بلایاهای طبیعی آن بپذیرند.

فاعتبروا یا اولی الالباب
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار