اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
شوشان - شهرام گراوندی / مدیرمسوول نشریه پیوند ایرانیان :
بخش مهمی از سرمایه های اجتماعی یک جامعه ، پیشکسوتان و افراد محبوب با نگرش های فراقومی و کاریزمای شخصیتی و علمی و تجربی و مرامی هستند که می‌توانند در هر مقطع حساسی ، نقش آفرینی مثبت داشته باشند و به یاری افراد جامعه بشتابند . شاید این افراد چندان هم دارای تمکن مالی و یا دارایی چشمگیر مادی هم نباشند که با کمک مستقیم مالی خود به مدد فی‌المثل مردم گرفتار و یا آسیب دیده‌ی سیل اخیر بیایند. در دیگر رخدادهای مهم اجتماعی و فرهنگی و سیاسی نیز همین است؛ و همین افراد کاریزماتیک می‌توانند مرکز ثقل یک جنبش مثبت و حرکت مردمی سالم باشند که در راستای همدلی و وفاق جمعی باعث و بانی یک رفتار مفید و اثربخش واقع شوند.
در زمانه ای  که میزان اعتماد عمومی  به دلیل شکسته شدن قبح اختلاس ها و دزدی  های  افراد فاسد و سواستفاده از مقام و پست و موقعیت و ترویج ژن برتر و وقاحت در اعلام این که حق ما و خانواده ی ماست که از سفره ی انقلاب  بخوریم ووو  ( که بحمدالله و المنه به شدت دارد با آنها برخورد می شود  و امیدواریم با ریاست جناب رییسی  این برخوردها  وارد فاز شدیدتر و جدی تری نیز بشود ) شکسته شده ؛ باید با چراغ در روز  روشن گشت تا چند فرد  مورد اعتماد و مورد وثوق جمعی و محبوب  و سالم را یافت  که بعنوان  افراد مرجع نشان کرد و با توجه و عنایت به آنها ، یک وظیفه و ماموریت  جمعی را نیز به آنها سپرد و محول کرد. 
 مایلم نظر دوستان و یاران را جویا شوم و پیشنهاد مشخص اینجانب این است که   پروفسور کرم زاده ی شهنی  که از مفاخر استان و کشور هستند را در این کارزار و نبرد طبیعیت  ( سیل 98 ) با همراهی  مهندس  درویشعلی  کریمی و پروفسور برات قبادیان  ( به صورت یک تیم سه نفره ی واحد ) دعوت کنیم و از آنها بخواهیم  به صورت خاص در شهرهای بختیاری نشین ( اهواز / مسجدسلیمان / شوشتر / اندیمشک / باغملک / ایذه / لالی / گتوند / هفتکل / رامهرمز / میدواوود / قلعه تل /  دهدز / سوسن ووو )  با مراجعه ی مستقیم و خانه به خانه و با دیدار افراد مرجع دیگر در این مناطق  برای سیل زده گان کمک مالی دریافت نمایند . 
بدیهی است با شناختی که از روحیه ی این عزیزان و بزرگواران داریم ؛ این پیشنهاد را خواهند پذیرفت. خاصه، اگر یک درخواست جمعی باشد. 
اگر موافق باشید همین متن را به عنوان یک نامه که به امضا موافقان خواهد رسید ، به دست این بزرگواران برسانیم . 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار