اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
معاون راهبری و نظارت بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای مهار این مشکل دو پروژه اضطراری تعریف شده و طبق برنامه زمانبندی قرار است امروز عملیات اجرایی آن به اتمام برسد.
حمیدرضا کشفی اظهار کرد: در ابتدای وقوع سیل در خوزستان تعداد ۱۰۸۰ روستا با قطعی آب مواجه بودند که خوشبختانه با اقداماتی که انجام شد، این تعداد اکنون به ۱۷۰ روستا رسیده است.

وی با اشاره به این‌که "گوریه" شوشتر تنها شهر بدون آب استان بود که روز گذشته نسبت به تأمین آب آن اقدام شد، ادامه داد: گرچه با پیشروی مستمر آب در مناطق مختلف مواجه هستیم، اما فعالیت آبرسانی بدون هیچگونه مشکلی در حال انجام است.

کشفی با اشاره به اینکه آبرسانی به تمامی روستاها از طریق تانکر سیار، ثابت و آب بسته‌بندی صورت گرفته و آب شرب موردنیاز در دسترس مردم قرار می‌گیرد، اظهار کرد: تأمین و وصل آب حدود ۶۰ روستای استان در دستور کار است که به محض ترمیم جاده‌های دسترسی و رفع مشکل برق آن مناطق، نسبت به برقراری انشعاب آب اقدام خواهیم کرد.

بنا بر اعلام وزارت نیرو، وی تصریح کرد: با اتمام این پروژه‌های اضطراری، عملیات بای‌پس انجام شده و مشکل پس‌زدگی فاضلاب مناطقی از شهر اهواز به‌ویژه پردیس حل خواهد شد.

کشفی با بیان اینکه در رابطه با تأمین آب شهر اهواز مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: گرچه کدورت آب طرح غدیر مقداری بالاتر از حد معمول رفته، اما خوشبختانه تاکنون در رابطه با تأمین آب شرب این شهر خللی به‌وجود نیامده و با مدیریت انجام شده ان شاالله مشکلی هم پیش نخواهد آمد.
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
comment
0
0
comment سلام شهرک بیام خیابان ارماان 4 داره در فاضلاب غرق میشه کمک کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار