اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
امام جمعه بخش شعیبیه شوشتر:
در سیلاب اخیر همدلی بین مردم و مسئولان موج می زد و هیچ فرقی بین مدیران و مردم در موضوع ترمیم سیل بندها و امدادرسانی به روستاها احساس نمی شد.
امام جمعه بخش شعیبیه شوشتر گفت: همدلی،همفکری و هم زبانی از نقاط مثبت و رمز موفقیت ستاد مدیریت بحران شهرستان شوشتر در جریان سیلاب فروردین بود.


به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عبدالرحمان منصوری روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برای بازگشت روستاییان سیل زده به روستاها بیان کرد: این ستاد پیش از وقوع سیلاب به دستور فرماندار شوشتر تشکیل شد و اعضای این ستاد در جریان مرمت سیل بندها، خدمات رسانی به سیل زدگان و هم اکنون نیز آماده سازی روستاها برای بازگشت روستاییان، اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود: در سیلاب اخیر همدلی بین مردم و مسئولان موج می زد و هیچ فرقی بین مدیران و مردم در موضوع ترمیم سیل بندها و امدادرسانی به روستاها احساس نمی شد.

امام جمعه بخش شعیبیه شوشتر ادامه داد:انتظاری که از مسئولان داریم این است که پس از سیلاب نیز در کنار مردم باشند هر چند که تا امروز شاهد حضور فعال مسئولان در کنار مردم سیل زده بوده ایم.

وی گفت: روحانیت نیز در جریان سیلاب اخیر و برای امدادرسانی و خدمات رسانی به سیل زدگان این بخش نقش پررنگی از خود برجا گذاشت.

طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه و رهاسازی آب از سد کرخه و دز به دلیل بارش شدید باران در خوزستان و بالا دست، باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان شده است.

طغیان رودخانه دز منجر به در محاصره قرار گرفتن 19 روستای بخش شعیبیه شوشتر و بیش از 30 روستای این بخش شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار