اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
به میمنت نیمه شعبان ، پیوند آسمانی یک زوج جوان سیل زده در محل اردوگاه استانی شهید هاشمی اهواز برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این مراسم به مناسبت نیمه شعبان و با توجه به شرایط خاص این زوج جوان که به خاطر سیلاب اخیر در استان مراسم ازدواج آنها به هم خورده بود ، برگزار شد .

وی افزود: این زوج جوان قرار بود در نیمه شعبان جشن ازدواج خود را برگزار کنند اما سیلاب برنامه های آنها را بر هم زد و همین امر یاس و ناامیدی را در آنها ایجاد کرد که به همین منظور تعدادی از نیروهای بسیجی با توجه به دغدغه این زوج جوان تصمیم گرفتند که این جشن ازدواج را در اردوگاه اسکان موقت سیل زدگان برگزار کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام علی (ع) ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف از برگزاری این مراسم های باشکوه کاهش دغدغه های زوج های جوان است که به همت نیروهای بسیجی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد : برگزاری چنین مراسمی نشان می دهد که مردم خوزستان در سخت ترین شرایط نیز در کنار یکدیگر بوده و با اتحاد و همدلی درد و رنج یکدیگر را کاهش می دهند.

سرهنگ ساری گفت: مردم خوزستان در سیل اخیر ثابت کردند که هیچ گاه دست از حمایت یکدیگر بر نداشته و همواره اتحاد، همدلی و همبستگی آن ها الگویی برای سایر استانهاست.

وی بیان کرد : برای حمایت از این زوج جوان جهیزیه کامل توسط نیروهای بسیجی و خیران استان تهیه شده تا بتوانند حداقل امکانات زندگی را داشته و ذره ای از آلام آنها کاسته شود .

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تصریح کرد: همچنین در روزهای آینده برنامه‌ریزی برای ازدواج چهار زوج جوان نیز در دستور کار است که در محل اردوگاه سیل زدگان شهید هاشمی اهواز برگزار می‌شود.

پیش از این نیز در شهرستان سوسنگرد جشن ازدواج برای یک زوج جوان دیگر آسیب دیده از سیلاب برگزار شده است .

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار