اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
آیت‌الله عباس کعبی گفت: ظرفیتی برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هنرمندان استان ایجاد شده که مانند آثار دفاع مقدس در زمینه ساخت فیلم سیل و تهیه مستند با موضوع نشان دادن رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم در جهت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان تهیه و ساخته شود.
نماینده  مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم در دیدار  محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،  با قدردانی از فعالیت‌های خوب و تاثیرگذار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در بین سیل‌زدگان استان از راه‌اندازی قرارگاه مرکزی روحانیت زیر نظر جامعه مدرسین حوزه علیمه قم خبر داد و افزود: این قرارگاه در بدو شروع سیلاب اخیر راه‌اندازی شد که در آن کمیته‌های مختلفی همچون پشتیبانی، رسانه‌ای و کمیته فنی و کمیته امداد و نجات فعالیت دارند و هدف از تشکیل و راه‌اندازی این قرارگاه، تسریع در امر بازسازی مناطق آسیب دیده و کمک به خسارات در حد توان و هماهنگی فعالیت ها در استان است.

آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های خوب و تاثیرگذار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در زمینه قرآن و عترت است که باید این امر مهم در راس امور قرار گیرد زیرا با کمک آن می‌توان هم نهضت قرآنی و هم فرهنگ اسلام و فرهنگ انقلاب را در جامعه ترویج داد.
  
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نهضت قرآنی روستایی و شناسایی نخبگان قرآنی و برگزاری همایش بزرگ سالیانه رویش انقلاب اسلامی در جهت تجلیل از نخبگان و فعالان حوزه قرآن و عترت در استان از برنامه‌های پیشنهادی است که ان‌شاءالله در سال جاری شاهد اجرای آن‌ها باشیم.

همچنین در این دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با قدردانی از حمایت‌های آیت‌الله کعبی از جامعه فرهنگ و هنر استان گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجام گرفته در اردوگاه های محل اسکان در مناطق سیل‌زده را ارایه کرد. 
  
محمد جوروند از توزیع بسته‌های فرهنگی و هنری و آموزشی در بین کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده خبر داد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز همزمان با دیگر دستگاه‌های اجرایی و با تاکیدات مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هماهنگی بین پنج استان معین به جهت خدمت‌رسانی و تقویت روحیه نشاط و شادابی سیل‌زدگان برنامه‌هایی را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرا کرد.
  
جوروند بیان کرد: کاروان مهر هنرمندان استان علاوه بر حضور در استان گلستان و اجرای نمایش‌های خیابانی برای سیل‌زدگان در اکثر مناطق شهری و روستایی سیل‌زده خوزستان نیز به اجرای برنامه پرداخت. همچنین بسته‌های لباس و پوشاک و بسته‌های آموزشی و کتاب و لوازم بهداشتی در بین اردوگاه‌های محل اسکان سیل‌زدگان توزیع شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار