اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان علاوه بر عبادت، باید وظایف اجتماعی خود را انجام دهیم، گفت: این ماه مجموعه و بسته‌ای کامل جهت داشتن جامعه رو به رشد در بعد فردی و اجتماعی است.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی است که جنبه‌های گوناگونی دارد؛ این موضوع یکی از زیبایی‌های مکتب مقدس اسلام است.

وی افزود: عبادت و ارتباط با خدا در قالب نماز، روزه و راز و نیاز انجام می‌شود. ماه مبارک رمضان فصل دعا، تلاوت قرآن و نیایش است.

حسن‌زاده بیان کرد: فضیلت‌های ماه رمضان منحصر به روزه، قرائت قرآن، دعا و نیایش نمی‌شود بلکه روابط اجتماعی در بین خویشاوندان، احترام به بزرگترها، توجه به نیازمندان، حفظ زبان، توجه به کوچکترها و آنچه که پیامبر اکرم(ص) به ما توصیه کرده است، جامعیتی است که در ماه مبارک رمضان وجود دارد.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان علاوه بر عبادت باید وظایف اجتماعی خود را انجام دهیم. همچنین به امام زمان(عج) توجه داشته باشیم و دعای ارزشمند افتتاح که بخش پایانی آن در خصوص امام زمان(عج) است، قرائت شود.

وی بیان کرد: این ماه مجموعه و بسته‌ای کامل جهت داشتن جامعه رو به رشد در بعد فردی و اجتماعی است. باید از جامعیت ماه مبارک رمضان استفاده کنیم و رابطه خود با خدا را تقویت کنیم و توجه به یکدیگر را افزایش دهیم. همچنین صله رحم که مخصوصا در این ماه از سوی پیامبر(ص) توصیه شده است، را باید به جا آورد. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار