شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
گفتنی است از زمان شهرستان شدن هفتکل و استقرار فرماندهی نیروی انتظامی در این شهر ، سه فرمانده در این جایگاه حضور داشتند که دو نفر از آنان یعنی مرحوم پیل آرام و اکنون مرحوم کیانی در عین ناباوری جان به جان آفرین تسلیم کردند.

شوشان: سرهنگ صادق کیانی ، فرمانده نیروی انتظامی هفتکل شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

مردم هفتکل که از خبر سکته وی مطلع شده بودند برای ساعاتی پیگیر وضعیت فرمانده نیروی انتظامی بودند و برای بهبود حالش دعا کردند اما پس از انتقال به بیمارستان رامهرمز ، خبر فوت این فرمانده اخلاق مدار منتشر و هفتکل را در شوک بزرگی فرو برد.

به گزارش هفتکل نیوز ، سرهنگ کیانی اهل ایذه ، سومین سال مسئولیت خود در هفتکل را می گذراندو تنها ۴۶ سال داشت. گفتنی است از زمان شهرستان شدن هفتکل و استقرار فرماندهی نیروی انتظامی در این شهر ، سه فرمانده در این جایگاه حضور داشتند که دو نفر از آنان یعنی مرحوم پیل آرام و اکنون مرحوم کیانی در عین ناباوری جان به جان آفرین تسلیم کردند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
0
1
comment سردارفرماندهی انتطامی خوزستان : درگذشت جناب سرهنگ کیانی فرمانده محترم انتظامی جوزه ی هفتکل باعث تاءثر فراوان گردید .بدون شک وظیفه شناسی وانساندوستی آن مرحوم فراموش شدنی نخواهد بود .خداوند جنابعالی وهمکاران را موءید وسرافراز بدارد - سلطانعلی بهمنی
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
comment
0
0
comment عمو جان دلم برات تنگ شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار