اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان:
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: امیدواریم مرحله تعمیرات منازل روستایی در خوزستان ظرف دو تا سه ماه آینده به اتمام برسد و در آخرسال نیز شاهد اتمام بازسازی همه منازل تخریب شده در سیلاب خوزستان باشیم.
فاضل عبیات در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرستان‌های سیل زده خوزستان که امروز 29 اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته با جدیت مرحله بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده را آغاز کردیم و آغاز این کار هرگز به معنای آن نیست که به یک بخش خاص محدود هستیم و کار در همه مناطق آغاز شده است.

وی افزود: امیدواریم مرحله تعمیرات منازل روستایی در خوزستان ظرف دو تا سه ماه آینده به اتمام برسد و در آخر سال نیز شاهد اتمام بازسازی همه منازل تخریب‌شده در سیلاب خوزستان باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: نقش شهرداران و دهیاران در مرحله بازسازی منازل سیل‌زده و تعمیرات واحدهای آسیب‌دیده بسیار حساس خواهد بود.

عبیات با بیان اینکه باید تسهیلات در اختیار متضرران سیل قرار بگیرد، عنوان کرد: جلساتی برگزار شده تا مراحل دریافت این تسهیلات آسان‌تر شود تا کارها با سرعت بیشتری پیش رود.

وی ادامه داد: نقش دهیاران و شهرداران در سیلابی که اتفاق افتاد بسیار برجسته بود و امیدواریم در مرحله نوسازی و بازسازی نیز این نقش پررنگ و درخشان باشد.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه کار بازسازی و نوسازی به عهده مردم است، گفت: روش پرداخت تسهیلات به مردم روش مرحله‌ای است. در این راستا در بحث کنترل و مدیریت زمان انجام کارها نقش دهیاران و شهرداران بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه باید برای کار بازسازی و نوسازی تلاش شود، گفت: باید تلاش شود تا تسهیلاتی که در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد، در محل و مناطق خودشان گردش پیدا کند و از کارگران محلی و جوانان جویای کار آن مناطق استفاده شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار