اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
حجت الاسلام و المسلمین شفیعی:
رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: اینکه حرم حضرت معصومه(س) مهد انتشار فرهنگ اهل بیت(ع) و حوزه بزرگ قم محسوب می‌شود، جلوه‌ای از عظمت این بانوی بزرگوار است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: اگر چه این بانوی بزرگوار سن کم و عمر کوتاهی داشتند اما زندگی ایشان همراه با برکت و معنویت بوده است.

وی افزود: از حضرت معصومه(س) آثار بزرگی به جای مانده است؛ شاید همین که امروز حرم ایشان مهد انتشار فرهنگ اهل بیت(ع) و حوزه بزرگ قم شده است، امتیاز بزرگی محسوب شده و جلوه‌ای از عظمت این بانوی بزرگوار باشد.

رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: یکی از نکات جالبی که با مطالعه زندگی حضرت معصومه(س) متوجه می‌شویم این است که همان عواطفی که پیامبر(ص) به حضرت زهرا(س) داشتند امام موسی(ع) نیز همین عواطف را نسبت به ایشان داشتند.

شفیعی بیان کرد: اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ولادت حضرت معصومه(س) به عنوان روز تکریم و تجلیل از مقام دختران نام‌گذاری شده٬ بسیار کار پسندیده‌ای است.

وی افرود: دختران سرمایه‌های بزرگ ما هستند. دختران برای ما عظیم هستند و بخش ارزشمند و گران‌قیمتی از جامعه محسوب می‌شوند که باید مورد احترام و توجه خانواده‌ها قرار بگیرند. 

رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: باید بدانیم که در تعابیر اهل بیت(ع) بیان شده است که باید دختران را مورد محبت و توجه قرار دهیم و برای آنها منزلت والایی قائل باشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار