شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
دهكردي يكي از معدود مديران باشگاهي فوتبال ايران است كه از رسانه‌ها دوري مي‌كند و تنها به كار كردن فكر مي‌كند و بس!
سيف‌اله دهكردي يكي از چهرهای پرتلاش فوتبال خوزستان در ادوار مختلف است كه توانسته در زمينه بازيگري، مربيگري و مديريت باشگاهي و اداره هيات فوتبال عملكرد ارزشمندي را ارائه كند. در طول اين مدت او همواره اصل اخلاق‌مداري را سرلوحه كارش قرار داده و سعي كردن اين امر را نيز به ديگران انتقال بدهد و چه بسا تا اندازه‌اي نيز موفق به اين كار شده است.

سيف‌اله دهكردي، مديري توانمند نشان داده و هميشه به عشق مردم براي پيشرفت فوتبال خوزستان گام‌هاي موثري برداشته و در اين راه پرفراز و نشيب چه سختي‌ها، مخالفت‌ها، كارشكني و... تجربه نكرد؛ اما هيچ گاه خم به ابرو نياورد. در طول دوران مديريت‌اش باشگاه فولاد اعتقاد دارد هر چه در توان داشته براي خوشحالي مردم بي‌ادعا اين خطه به كار بگيرد. اما حرف شاغلام نمادي از زنده ماندن وجدان بيدار بود. دهكردي آنقدر ناملايمتي‌ها ديد ولي ايستاد، كارش را بدون توجه به حاشيه‌هاي مخرب انجام داد و تيمش را در مسير موفقيت قرار داد. تفاوت او با ديگران درست همين جاست. دهكردي كارش را بلد است. مصمم و با اراده قوي اهداف باشگاه را يكي‌يكي محقق مي‌سازد؛ اما اينها نقطه اصلي تفاوت او با ديگران نيست بلكه نقطه اصلي تفاوتش (هوادار محوري) است.

مردم فوتبالدوست و هواداران هم اين مساله را خيلي خوب مي‌دانند و دقيقا به همين دليل هم هست كه محبوبيت دارد و اين اتفاق به سادگي براي هركسي رخ نمي‌دهد. او به لبخند رضايت مردم اهميت داده و اينگونه است كه فولاد بدون هيچ دغدغه‌اي در صدر جدول تكيه مي‌زند. دهكردي يكي از معدود مديران باشگاهي فوتبال ايران است كه از رسانه‌ها دوري مي‌كند و تنها به كار كردن فكر مي‌كند و بس!


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
comment
0
0
comment جناب دهکردی فردی خالص و پرتلاش و زحمتکش و بدون حاشیه می شناسند . اینجانب به پاس خدماتش دستش را می بوسم
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
comment
0
0
comment دهکردی نماد فوتبال خوزستانه ! کارهایی که برای رشد فوتبال خوزستان کرده رو اگر قرار بود تو بوق و کرنا کنه هیچوقت موفق به انجامشون نمیشد .
سیف اله دهکردی قیصر فوتبال خوزستانه !
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار