اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
شوشان: مراسم افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی بومی سازی فولاد خوزستان همان طوری که انتظار می رفت به خوبی آغاز و با حضور معاون محترم وزیر صمت و مسئولان استان و همچنین حضور استاندار خوزستان و مدیران دیگر شرکتها برگزار شد. این موضوع باعث شد تا بار دیگر توان و اراده صنعتی شرکت فولاد خوزستان در تولید و صادرات و ارتباط با صنایع دیگر استان به منصه ظهور برسد. 

خوزستان همواره قطب مهم صنعت فولاد کشور بوده و این مساله طی سالهای پس از انقلاب در مقاطع مختلف در خصوص فولاد خوزستان اثبات شده است و ایجاد چنین نمایشگاهی می تواند آغازی جدید برای بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد کاربردی فولاد داشته باشد. 

در این نمایشگاه غرفه های مختلفی تهیه و تدارک دیده شد که از جمله می توان به غرفه خانه مطبوعات استان اشاره نمود که نشان از این موضوع دارد که صنعت همیشه درکنار رسانه ها به خصوص مطبوعات دو گام‌ مهم و اساسی، پیشرفت و توسعه بوده است. 

حمایت همه جانبه از مطبوعات و رسانه ها همواره در شرکت فولاد خوزستان وجود داشته و به خصوص در این برهه از زمان که سکان روابط عمومی این شرکت از سوی یک مدیر متخصص و دلسوز مطبوعات هدایت می شود؛ قطعا ارتباط مستحکم و بی حاشیه روابط عمومی فولاد با اهالی رسانه کمک شایان ذکری به بقا و تقویت ارتباطات و مطبوعات خواهد داشت و باید اذعان داشت که مطبوعات همیشه نیازمند نگاه ویژه مسئولان است و این مهم باید در سازمان های دیگر  نیز امری نهادینه شود و مورد عنایت قرار بگیرد؛ لذا باید قبول کنیم که در همه زمینه ها می شود از نگاه رسانه ها به مسائل مهم پرداخت و با راهنمایی های دلسوزانه بدنبال رفع مشکلات باشیم.

در پایان امید است که افتتاح چنین نمایشگاهی بتواند سرفصل های تازه ای را در صنعت استان پیاده سازی نماید و باعث رشد و شکوفایی صنعت خوزستان گردد و جا دارد از عملکرد و همکاری شرکت فولاد خوزستان در زمینه های دیگر نظیر ایفای مسئولیت های اجتماعی و شهری، توسعه فضای سبز، توجه به مناطق حاشیه و محروم، آموزش و اجرای برنامه های فرهنگی در این مناطق و تلاش شبانه روزی این مجموعه در امداد رسانی به مناطق سیل زده تشکر نمایم. یقینا این روحیه انقلابی و جهادی در انجام امور، مهر تاییدی بر تلاش شبانه روزی مجموعه فولاد خوزستان و همچنین مسبب پویایی این مجموعه صنعتی خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار