اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: پیگیر هستیم تا شهرک مرزی مشترک ایران و عراق در منطقه فتح المبین شوش احداث شود.

اخلاق محمدیان امروز 27 مردادماه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرک صنعتی شوش با اشاره به پیگیری‌ها در خصوص احداث شهرک مرزی مشترک ایران و عراق، اظهار کرد: پیگیری‌هایی برای احداث شهرک مرزی مشترک در منطقه مرزی فتح المبین شهرستان شوش انجام گرفته است.

وی افزود: در این زمینه استعلامات اولیه برای بحث احداث شهرک مرزی مشترک در شهرستان شوش دریافت شده و همچنین مطالعاتی نیز در این خصوص انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: پیگیر دریافت استعلامات اصلی در رابطه با بحث واگذاری زمین از جهاد کشاورزی و منابع طبیعی هستیم. 

محمدیان ادامه داد: بحث دریافت ارزیابی زیست محیطی اندکی زمانبر است و در این زمینه نیز برای بحث دریافت استعلامات لازم از سازمان محیط زیست در حال پیگیری هستیم.

وی گفت: آنچه در بحث شهرک‌های مرزی مشترک دارای اهمیت است، مساله کشور مقابل است. در این زمینه موضوع امکانات و همچنین نیازمندی‌های طرف مقابل دارای اهمیت ویژه‌ای است و باید به آن توجه شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: این مسایل از طریق تفاهم‌ها و پیگیری‌های وزارت امور خارجه در حال انجام است تا بتوانیم پس از احداث این نوع شهرک‌ها از ظرفیت ورود و خروج کالا از مبادی مرزی قانونی استفاده کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار